Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Idrottande skribenter/partners sökes

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-10-09, 20:55 #1
ClubSweden ClubSweden är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
 
Reg.datum: Oct 2012
Inlägg: 1
ClubSweden ClubSweden är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
 
Reg.datum: Oct 2012
Inlägg: 1
Standard Idrottande skribenter/partners sökes

Hej,

Jag söker idrottsintresserade personer som vill driva en egen avdelning på den här sidan om motion.

Behöver främst en person som håller på med och är intresserad av cykelsport och vill skriva artiklar om allt från nya produkter till tävlingar och träningstips. Stor frihet finns att utforma avdelningen efter eget behag, samt att dela med sig av egna erfarenheter genom en blogg.

På samma sätt sökes personer som gillar skidåkning. Skriv artiklar om Vasaloppet, en ny valla, eller varför inte berätta om ditt favoritspår?

Sidan är relativt ny och dess framtid ligger i våra händer. Har många idéer som jag gärna bollar med rätt personer. Just nu är det bara en avdelning som är igång och den handlar om löpning.

Alla eventuella partners tar naturligtvis del av de intäkter som sidan inbringar, i form av annonsering, m.m. I dagsläget finns det inga intäkter, men när sidan väl etablerats och vi är igång så kommer jag se till att intäkterna börja trilla in.

PM:a mig vid intresse!

MVH
Joel
ClubSweden är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:22.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017