Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Söker utvecklare för att skapa en sajt lik Ratsit/Allabolag

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2019-05-03, 13:03 #1
stfinternational stfinternational är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 93
stfinternational stfinternational är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 93
Green Flag Söker utvecklare för att skapa en sajt lik Ratsit/Allabolag

Enkelt uttryckt... jag vill nu investera i att skapa en sajt lik Ratsit.se och vill komma i kontakt med en utvecklare som kan hjälpa oss hela vägen från start till mål.

På ratsit.se kan man se information om företag och privatpersoner, ta kreditupplysningar mm. Jag vill sjösätta en liknande sajt. Jag gillar dock allabolag.se's stilrena upplägg mycket mer så rent grafiskt så skulle jag vilja gå den vägen. Eftersom sajten kommer att hantera stora mängder data så behöver vi ha en snabb motor, precis som de andra sajterna har.

OBS! Eftersom det här projektet är rätt avancerat så behöver möten kunna genomföras så du behöver bo, eller åtminstone kunna vara i Stockholm då och då vid behov. Vi har vårt kontor på Södermalm i Stockholm.

Det viktigaste är din erfarenhet! Om du skulle ha erfarenhet av att jobba med sajter såsom ratsit, allabolag, eniro, hitta.se, allaverksamheter.se eller liknande så hör av dig!

Skicka ett PM med info om dig och varför du skulle passa perfekt för projektet så tar vi det därifrån
stfinternational är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:16.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017