Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Loopia luras

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2016-04-07, 16:09 #11
zenda zenda är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 297
zenda zenda är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 297
Citat:
Ursprungligen postat av ZynX Visa inlägg
Det är är verkligheten jag menar inte att smutskastar någon, jag menar att du har inte de här problemet hos mindre leverantörer eftersom dom inte har i närheten utav lika mycket kunder.
Det du pratar om är överförsäljning och har inget att göra med storleken på leverantör. Kör jag en raspberry pi som server för 10 kunder så kommer samma problem ske där.

Citat:
Ursprungligen postat av ZynX Visa inlägg
Men jag menar även att de finns svagheter vilket jag nämnde ovan som kan ställa till de rejält för en mindre operatör om något i den skalan skulle inträffa.
TS pratar inte ens om överbelastningsattack utan att man helt enkelt, enligt TS, haft för många kunder på en nod. Oavsett är det naivt och tro att man kan skydda sig helt från en väl utförd attack.

En större aktör har nog också en större "hotbild" mot sig när det gäller den typen av vandalisering.

Citat:
Ursprungligen postat av ZynX Visa inlägg
Har du något problem med att jag är ärlig så är jag öppen för en dialog på wn privat och således inget som ska tas på forumet.
Ärlighet är alltid bra men konspirationer om mutning och dylikt tycker jag inte har med det ordvalet att göra. Lägg gärna till mig på Skype så kan vi prata vidare (inleed), alt skicka ditt Skypenamn, alternativt kom och besök oss så bjuder jag på bullar!
zenda är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:04.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017