Kom ihåg mig?

Design Webbyrå Stockholm

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-01-05, 17:35 #1
Andreaso Andreaso är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2009
Inlägg: 53
Andreaso Andreaso är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2009
Inlägg: 53
Standard Design Webbyrå Stockholm

Hej igen.. håller även på med en annan webbyrå sida http://www.webbyråstockholm.nu mest för att det känns dumt att inte använda domännamnet.

Så mina frågor är, känns det överflödigt att ha två olika designer och domäner till samma företag? Borde jag använda http://webbyrastockholm.nu istället för att det inte finns fullt stöd för å ä ö? Om ni tycker jag ska köra på så är tanken att jag kör en one-page-design, hur vill ni att projekten ska visas? Har ett litet javascript där i nuläget. Och självklart, vad tycker ni om designen?

Tack på förhand
Andreaso är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-01-06, 00:17 #2
xcs101 xcs101 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2005
Inlägg: 132
xcs101 xcs101 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2005
Inlägg: 132
Tycker absolut ni bör köra på en design! Det är väl samma information ni vill förmedla?
Blir bara rörigt och förvirrade.
xcs101 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-01-06, 04:34 #3
Captain Thailands avatar
Captain Thailand Captain Thailand är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 4 346
Captain Thailand Captain Thailand är inte uppkopplad
Supermoderator
Captain Thailands avatar
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 4 346
Hej,

Jag tycker precis tvärtom. Kör den ena officiellt och ha den andra ENBART att hitta på nätet. Nischa den senare mer som en reklamsajt med erbjudanden och diverse superlativ om era fantastiska tjänster. Sökmotorsoptimera den rejält och ni får förhoppningsvis fler kunder, eftersom folk då lär trilla dit.

Däremot tycker jag INTE att ni bör gå ut med båda webbplatserna på trycksaker etc, då blir det som xcs101 påpekar förmodligen förvirrande.
__________________
-
Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains
• Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20.
Captain Thailand är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-01-06, 14:09 #4
Andreaso Andreaso är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2009
Inlägg: 53
Andreaso Andreaso är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2009
Inlägg: 53
Citat:
Ursprungligen postat av Captain Thailand Visa inlägg
Hej,

Jag tycker precis tvärtom. Kör den ena officiellt och ha den andra ENBART att hitta på nätet. Nischa den senare mer som en reklamsajt med erbjudanden och diverse superlativ om era fantastiska tjänster. Sökmotorsoptimera den rejält och ni får förhoppningsvis fler kunder, eftersom folk då lär trilla dit.

Däremot tycker jag INTE att ni bör gå ut med båda webbplatserna på trycksaker etc, då blir det som xcs101 påpekar förmodligen förvirrande.
Lite så jag tänkte.. webbyrån.nu kommer vara huvudsidan och den jag marknadsför på visitkort och lite här och där medan den andra mer finns där om folk råkar snubbla över den på webben eftersom adressen är rätt bra. Annars hade jag en idé om att göra något sånt här http://www.frameddesign.se/Webbinfo/ där man kan skriva lite info, ungefär som en guide för folk som funderar på att skaffa hemsida, kan rekommendra webbhotell o.s.v.. vilken idé är bäst?
Andreaso är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Taggar
stockholm, webbdesign, webbyrå, webbyrån


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:01.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017