Kom ihåg mig?

Webmaster sökes till länkguide

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2004-01-16, 03:21 #1
Christian O Christian O är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2003
Inlägg: 91
Christian O Christian O är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2003
Inlägg: 91
Webmaster sökes till estart.nu

Jag söker en person som kan sköta länkguiden på estart.nu. Det handlar endast om att lägga till och ta bort länkar samt att organisera länkarna bra. Övrig uppdatering av sidan sköts av mig.

Du bör vara allmänt intresserad av Internet och ha bra koll på vad det finns för sajter. Du ska ha bra omdöme om vad som är bra och dåliga sajter. Tålamod och nogrannhet är också viktigt eftersom det krävs att du sätter dig in i och hittar de bästa sajterna inom områden som kanske inte intresserar dig, något som kan vara svårare än det låter.

Pga tidsbrist har jag tyvärr inte uppdaterat länkguiden på estart särskilt mycket det senaste året. Därför behövs den gås igenom rätt så grundligt. Efter detta är gjort uppskattar jag att det tar ca 10 timmar/månad att sköta länkguiden.

Det är en stor fördel om du har F-skattesedel! Bredband är ett krav samt tillräckliga kunskaper i engelska för att fullt ut kunna tillgodogöra dig av innehållet på engelska webbsidor.

Maila mig på omander[snabel-a]omander.com om du är intresserad! Berätta vem du är, vad du eventuellt har gjort samt varför du passar för uppdraget.
Christian O är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-01-16, 11:38 #2
Davids avatar
David David är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2003
Inlägg: 477
David David är inte uppkopplad
Flitig postare
Davids avatar
 
Reg.datum: Aug 2003
Inlägg: 477
Citat:
3. Du skall i den mån det är möjligt, utannonsera tjänsten med en full beskrivning av jobbet, precis som vilken platsannons som helst. Det skall även, i den mån det är möjligt, framgå vilken ersättning som gäller, ta hänsyn till att folk vill veta om jobbet är värt 100kr eller 10 000kr. Om du bara kan ge 100kr så skriver du det för att undvika onödiga inlägg & svar.
David är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-01-16, 13:01 #3
Christian O Christian O är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2003
Inlägg: 91
Christian O Christian O är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2003
Inlägg: 91
Kan förtydliga något och skriva att jobbet ej kräver några tekniska kunskaper i programmering etc. Grundläggande kunskaper i html kan vara bra att ha, men är inget måste.

Eftersom jobbet inte kräver någon direkt utbildning eller liknande kan jag ej ge normala konsultlöner på flera hundra kronor per timme. Exakt vad lönen hamnar på tänker jag dock inte gå in på här.

Som jag ser det skulle jobbet passa bra för studenter eller andra som vill ha en extrainkomst bredvid nuvarande studier eller jobb.
Christian O är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:18.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017