Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Köpa en design till ett projekt som jag vill start

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2004-02-07, 05:43 #1
MickeH MickeH är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 183
MickeH MickeH är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 183
Hej
Jag vill starta ett nytt projekt inför nästa val i min hemort. Min tanke är att låta/lära dom politiska partierna på orten hur man kan använda Internet för att sprida sina budskap.
Jag har suttit och funderat lite på vad jag vill och det här är vad jag har kommit fram till.

Temat jag vill jobba runt är valstugor det är något som alla politiker känner till och därför tror jag att det är lätt att få partierna att jobba runt detta tema även på nätet.
Jag vill att valstugorna även ska finnas på nätet där partierna ska kunna presentera sitt partiprogram men det ska även finnas utrymme för politikerna att ha sin egen lilla hörna.

Detta var en kort presentationen på mitt lilla projekt nu till vad jag vill ha.
Jag vill ha förslag på design som ska innehålla

Startsida med en ingång till partiernas sida, veckans fråga, debatt forum mm
Partiernas sida med ingång till politikers sida, veckans fråga, debatt forum mm
Politikers sida med presentation av sig själv och vad dom vill uppnå, debatt forum mm
Hoppas att någon fattar vad jag menar :huh: .

Nu till budgeten
Då detta är ett hobby projekt så är även budgeten därefter men detta är vad jag kan tänka mig att lägga ut på en design som jag vill använda.
Enbart design upp till någon eller några tusen skr
Design/html några tusen till 1x xxx skr beroende på omfattning.


PM mig för vidare diskussioner.
MickeH är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-02-08, 04:10 #2
MickeH MickeH är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 183
MickeH MickeH är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 183
Då jag har fått en del förfrågningar så kommer här lite mer information.

Eftersom jag brukar gå på politiska möten och när diskussioner om att lägga ut information på webben kommer upp så vill dom alltid att jag ska göra det. Hittills så har jag klarat mig men nu känner jag att trycket är för stort så därför har jag bestämt mig för att låta kommunens politiska partier få ett verktyg att ha när det blir dags för val och det är här jag behöver hjälp.
Jag skulle kunna använda mig av dom sammanbets partner som jag har i mitt företag men då skulle prislappen bli något helt annat. Eftersom jag är systemansvarig/programmerare och inte sysslar med design så slog det mig att jag kunde prova den här vägen

Vad jag vill ha är en typ av community som ska komplettera valstugorna under valtider.
Alla partier ska kunna presentera sitt material och politiker. Man ska kunna föra en diskussion med sina väljare mm det finns säkert miljontals saker som partierna kan använda en sånhär sajt till.
Jag är inte intresserad av programmeringsdelen utan jag vill i första hand ha designen men om programmeringen är med så ska det vara i ASP eller .Net för att jag ska betala något för den delen av jobbet.

Eftersom jag inte vet hur ni brukar samarbeta runt ett beställnings projekt här så föreslår jag hur jag skulle vilja jobba. Jag skulle vilja att ni som har kommit på någon ide skickar en länk till mig för utvärdering och när jag ser något som jag tycker är intressant så diskutera vi fram var priset ska hamna för att färdigställa allt. Eller ?
MickeH är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:39.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017