Kom ihåg mig?

Facebooksida med hemsida, stor potential

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-02-16, 02:39 #1
MDios MDios är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: May 2012
Inlägg: 40
MDios MDios är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: May 2012
Inlägg: 40
Standard Facebooksida med hemsida, stor potential

Hejsan!

Jag tänkte sälja iväg denna facebooksida, som är mycket gammal och varit med väldigt länge, har tyvärr inte orkat posta bilder på senaste tiden och inte tagit tag i projektet riktigt ordentligt, men den är fortfarande väldigt aktiv när man väl postar inlägg!

Facebooksidan heter The typical p12 och ni finner den här:
https://www.facebook.com/TypicalP12

Det ingår även en hemsida som jag satt upp som ni finner på www.thetypicalp12.se

där har jag gjort som ni kan se annonsutrymme för att sätta upp banner eller köra på google adsense, minns att the typical tjejen såldes och den drog in många tusenlappar varje månad, den var uppbyggd på precis samma sätt som denna är nu.

Säljer även denna grupp som postar fyllebilder, ni finner den här:
www.facebook.com/fyllebilder

Ingår även domän som heter www.fyllebilderna.se, dock har jag ej satt upp någon hemsida där, men det kan göras för en peng i ersättning om så önskas.

Sedan om någon är intresserad ett stort projekt som kan generera väldigt mycket trafik och synlighet, är en grupp som ni finner här med 124.000 svenska fans:
https://www.facebook.com/pages/Visa-...n/164313862046

Har även en domän som heter www.childsave.se som kan följa med om det är av intresse till denna fbgruppen ovan.

Jag lägger ut sajterna på bud, dock kommer jag inte sälja någon av grupperna under 1000kr, så startbud sätter jag på 1000kr.
Bud skickas via PM och prints på alla bud kan ges sen när eventuell försäljning skall se.

Hör av er om ni har några som helst frågor.
MDios är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:52.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017