Kom ihåg mig?

Säljer 2d chattspel

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2020-03-20, 18:41 #1
habbcraw habbcraw är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2010
Inlägg: 182
habbcraw habbcraw är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2010
Inlägg: 182
Standard Säljer 2d chattspel

Utgångspris: 50 000 kr exk moms (exklusiv):
Slutdatum: 04/31 eller tidigare.

Ett koncept som tidigare funnits där man chattar på ett mer dynamiskt sätt i 2D med små gubbar. Det ser ut som det är 3D då varje föremål har en vinkel och i spelet kan admin bestämma med funktioner hur föremål ska visas framför eller bakom objekt.

Har lagt ner c:a 5-8 månader på detta från 2018 tills nu. Jag börjar tappat lusten för detta och ingen budget att marknadsföra det med. Så om någon ser intresse i detta projekt är det bara att köpa.

Har optimerat spelet väldigt mycket så att datamängderna ska vara så små som möjligt och serverkostnaderna blir väldigt små. Testade med 30 spelare inne samtidigt förra helgen och beräknade ungefär att det kan vara inne 60-100 spelare samtidigt(konstant) per 1000 GB utdata per månad. På DigitalOcean ingår 1000GB per månad och därefter kostar det 10USD per 1000GB extra.

Man kan just nu som admin lägga till mods och vip. Mods kan banna, mute:a osv. VIP kan skicka smileys i chatten och har en finare chattbubbla.

Admin kan skapa kollision för varje föremål direkt i spelet.

I spelet har varje spelare en vänlista och kan skicka PM osv. Man kan byta kläder och utseende(även om det inte finns många kläder just nu). Det finns cirka 3 ställen som är gjorda av några grafiker som hjälpt till.

Alla rättigheter till koden är mina och allt är byggt från grunden av mig och baseras inte på något annat.

För dem som är intresserade PM:a mig så får ni testa det.

Själva grunden för spelet är lagd och det finns stora möjligheter bygga vidare med coola funktioner.

Har någon något annat förslag på erbjudande är det bara att skriva till mig.
habbcraw är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:52.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017