Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Varning för Inwarehouse

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-01-15, 14:00 #11
Sludent Sludent är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2007
Inlägg: 258
Sludent Sludent är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2007
Inlägg: 258
Beställde skärmar hos dem, de hade över 30 i lager, 3 dagar senare fick jag mail om att varan utgått, inget förslag på ersättningsvara eller liknande. Annars så har jag goda erfarenheter, men jag håller Dustin högre som flera andra här.
Sludent är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-01-17, 18:58 #12
Weaver Weaver är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 403
Weaver Weaver är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 403
This shit never ends... Upptäckte idag efter att ha kört burn-in tester att en av ram modulerna de levererat är trasig. Fucking brilliant.
Weaver är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-01-18, 12:22 #13
Weaver Weaver är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 403
Weaver Weaver är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 403
Det senaste problemet löste de *mycket* bättre. Ett nytt minne går iväg till hallen idag.
Weaver är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-02-05, 09:18 #14
Weaver Weaver är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 403
Weaver Weaver är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 403
Tro det eller ej, historien fortsätter. När jag pratade med Inwarehouse om det fallerade minnet så upplyste de mig om att jag skulle skicka tillbaka det dåliga minnet i retur. Jag sa till dem att det inte var några problem med att jag skulle resa till Spanien dagen efter och jag inte kunde skicka in minnet förräns i början av Februari.

Igår (kom hem i söndags) skickade de mig en faktura på minnet de hade skickat ut eftersom jag inte retunerat det trasiga. Fick ringa dem och säga att jag naturligtvis skulle skicka in minnet men att jag hade precis kommit hem från Spanien och inte haft möjlighet. Killen som skickade mig minnet hade troligen inte lagt en notis om att insändningen skulle bli försenad. Men riktigt dåligt att bara skicka en faktura och inte först fråga om varför det inte kommit in. Nu måste jag se till att fakturan blir makulerad också.

Detta företaget har kostat mig så mycket tid. För er företagare rekommenderar jag Dustin (inte affilierad med dem). Skulle inte prövat en ny leverantör. Ni vill inte lägga lika mycket tid på sånt här som jag. Varning, varning.
Weaver är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-02-07, 08:15 #15
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
Jesus! Att köpa via inwarehouse och dustin är dyrt.. Det finns bra leverantörer på såna här saker, dom hetter Scribona, Techdata, GNT osv. Beställer jag en server från techdata på morgonen , så har jag den hos mej eftermiddagen. ( Stockholm ) Jävligt smidig!..

Köper man en HP server på Dustin så är den 1000-2000 kr dyrare än t.e.x på techdata. Har man en datafirma i branschen, behövs oftast bara en ÅF ansökan hos resp företag, så är det löst.
klein är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-02-07, 18:23 #16
htiawes avatar
htiawe htiawe är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 1 511
htiawe htiawe är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
htiawes avatar
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 1 511
Det är dyrt att handla av Dustin, visst. Men man får det man betalar för och det är bra service. Jag har aldrig varit med om några problem med Dustin och jag tror inte att jag haft tur.
htiawe är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:17.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017