Kom ihåg mig?

Duktig kodare sökes till startup

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2015-12-15, 18:59 #1
Daniel P Daniel P är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2015
Inlägg: 2
Daniel P Daniel P är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2015
Inlägg: 2
Standard Duktig kodare sökes till startup

Beskrivning:

Letar efter en kompetent kodare som vill vara med att skapa en nätbaserad indextjänst med stor nationell/internationell potential vars motsvarighet inte existerar i nuläget. Tjänsten har en väldigt bred marknad samtidigt som den löser problem/sparar avsevärd tid åt användaren. I dagsläget finns det inte något behov av någon stor bankkassa, men om det skulle ändras så finns det latent tillgång till investerare.
När det gäller kodningen så krävs det främst kunskaper inom Html,Css,PhP. Det som krävs av den framtida hemsidan är att den är streamlinad och att dess databas är välutvecklad och rymlig, hemsidans krav är exempelvis inte alltför olikt ”www.onlinepizza.se.” Då du kommer att arbeta tillsammans med högpresterande individer krävs det att även du är driven och målriktad. Dessutom måste du åtminstone kunna matcha den tid vi andra lägger ned på projektet. Till en början kommer det ungefär vara halvtid men när ett acceptabelt kassaflöde etablerats så förväntas en helhjärtad insats. Särskild utbildning är inget krav, istället är dina praktiska kunskaper och personkemi direkt avgörande.

Ersättning:
En andel i företaget eller annat liknande avtalsförslag från din sida.

Presentation:
Jag själv är snart nyexaminerad jurist och bor just nu i Stockholm. Jag har tidigare erfarenhet av en annan internetbaserad start-up som gick bra innan vi (samtliga grundare) flyttade ifrån vår hemstad åt olika håll. Jag har inte ”byggt ihop” resten av teamet än då jag vill hålla dörrar öppna in i det sista för att maximera eventuell kompetens men det kommer troligen röra sig om examinerade från KTH till största del. Det är ett plus om du själv bor i närheten av Stockholm eller åtminstone har goda kommunikationsmöjligheter, även om mycket av arbetet kan göras hemma framför datorn till en början( det är dock inget krav).

Låter detta som något för dig är du välkommen att kontakta mig på iprstartup@gmail.com för mer information!
Daniel P är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2015-12-21, 16:22 #2
naak2803 naak2803 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2011
Inlägg: 767
naak2803 naak2803 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2011
Inlägg: 767
You got mail...
naak2803 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2016-01-07, 19:22 #3
Daniel P Daniel P är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2015
Inlägg: 2
Daniel P Daniel P är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2015
Inlägg: 2
Standard Uppdatering

Behov kvarstår fortfarande då rätt kandidat inte presenterat sig!
God Fortsättning på året!
Daniel P är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Taggar
samarbete, startup


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:14.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017