Kom ihåg mig?

Fast annnons (ej rörlig) - korsordstidning

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-02-24, 01:58 #1
Muqito Muqito är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2009
Inlägg: 77
Muqito Muqito är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2009
Inlägg: 77
Standard Fast annnons (ej rörlig) - korsordstidning

Hejsan igen!

Nu är det som så att jag fick så oerhört bra hjälp förra gången och jag hoppas än en gång att jag kan få lite tips som kan göra min vardag lite lättare.

Det är så att jag har skaffat mig en annonsplats i en korsords-tidning som kommer att tryckas i 5 000 exemplar. Detta kommer inte att kosta mig någonting från början utan vi marknadsför varandra kan man säga.

Nu till frågan, har fått en yta på ca 4*14.5 cm (vit bakgrund) som jag får lägga in min annons på. Tanken är att för att värva dessa medlemmar så ska de smsa en kod. t.ex.

smsa XXX reg korsord till YYYYY

som kostar ZZZ (10 kr om de har någon betydelse av utformningen? Man kanske ska highlighta det osv.. ah ni fattar)

nu till frågan:

Bör jag skriva den där texten verkligen? För det tar ju upp nästan hela annonsen i sådana fall och är det inte väldigt liten risk att jag får någon återbäring (eller vad man ska kalla det) från den här tidningen då?

Eller ska man bara kanske skriva webbplatsen i bakgrunden (som inte syns jättetydligt, men ändå såpass tydligt att du kan läsa det utan hinder.. fadead då). Sedan skriver man bara "Använd rabattkoden korsord och få XXXX"

Vad tror ni blir bäst?

Personen i fråga kommer få ca 60% av intäkterna från de han värvar (bara vid det tillfället då)

Vet inte hur jag ska beskriva det mer.

Tack på förhand!

Vänliga hälsningar,
Christoffer
Muqito är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Taggar
annons, marknadsföring, utforma


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:56.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017