Kom ihåg mig?

Trafik sökes

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-10-12, 14:43 #1
baggen baggen är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2008
Inlägg: 102
baggen baggen är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2008
Inlägg: 102
Söker inlänkar och trafik från framförallt svenska sidor med målgruppen män 15-30 år, men allt är av intresse och beaktas. Skicka pm med förslag, priser och site.

Sidan det rör sig om är ett online strategi spel (midgetsatwar.com)

/baggen
baggen är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-10-31, 22:43 #2
DistansDatas avatar
DistansData DistansData är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 450
DistansData DistansData är inte uppkopplad
Flitig postare
DistansDatas avatar
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 450
Du kan för 1 000 kr plus moms få en toppbanner på 2 000 bloggar på http://www.bloggsite.se i en månad, siten har ca 20 000 unika besökare per månad.

Hör av dig om du är intresserad.
DistansData är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-10-31, 23:36 #3
elf98s avatar
elf98 elf98 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 144
elf98 elf98 är inte uppkopplad
Medlem
elf98s avatar
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 144
För 1200kr +moms kan du få en knapp på 140x100px på www.temperatur.nu, ca 30-40k unika per månad.

Om trenden håller i sig kommer det troligtvis att bli närmare 50k unika/månad innan året är slut...
elf98 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-10-31, 23:47 #4
DistansDatas avatar
DistansData DistansData är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 450
DistansData DistansData är inte uppkopplad
Flitig postare
DistansDatas avatar
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 450
Ett tillägg ifall ni sökmotoroptimerar Finns 2 837 pages och 12 878 inliks till bloggsite.se :huh: https://siteexplorer.search.yahoo.com/searc...gsite.se&fr=sfp

Dom här pages är av någon anledning en sida per bloggarprofil, borde kanske gå att använda för sökmotoroptimering, eller vad säger ni som jobbar med SEO ?

Jag vet att dom 2 000 bloggsiterna räknas som en egen site eftersom dom är alla subdomäner till bloggsite.se.
DistansData är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-11-01, 00:30 #5
DistansDatas avatar
DistansData DistansData är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 450
DistansData DistansData är inte uppkopplad
Flitig postare
DistansDatas avatar
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 450
Ett tillägg till, kankse går off topic Det var ett SEO företag i USA som kontaktade mig och ville köpa länkar från dom 2 000 bloggsiterna men det rann ut i sanden av olika anledningar.

Vet inte vad det kunde ha varit värt att ta för länkar från 2 000 siter ? Kändes lite ändå som att jag inte ville sälja ut siterna och riskera att nergradera alla bloggsiter på bloggsite, därför kör jag bara toppbanners på siterna för att inte riskera något utan kör vanlig reklam som man ska få göra även för Google.

Tänker jag fel kanske ?
DistansData är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-11-01, 11:25 #6
RobinGbg RobinGbg är inte uppkopplad
Validating
 
Reg.datum: Jan 2008
Inlägg: 240
RobinGbg RobinGbg är inte uppkopplad
Validating
 
Reg.datum: Jan 2008
Inlägg: 240
Har LetsGoArcade.com om du är intresserad!.
RobinGbg är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-11-23, 02:08 #7
Mr Bean Mr Bean är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 7
Mr Bean Mr Bean är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 7
Citat:
Originally posted by DistansData@Oct 31 2008, 23:43
Du kan för 1 000 kr plus moms få en toppbanner på 2 000 bloggar på http://www.bloggsite.se i en månad, siten har ca 20 000 unika besökare per månad.
Eftersom det är en djungel "out there" och alla lovar guld & gröna skogar så är det brukligt att man kollar upp företagen man tänker anlita. DistansData.nu skapades 2002 (2 år innan du registrerade dig för F-skatt) men något "bolag" med namnet DistansData hittade jag inte? Hittade ett inaktivt bolag med namnet Distansdata i Skåne men det är ju något helt annat. Det är alltså en "Enskild firma" som är "ett (?) av Sveriges största leverantörer när det gäller e-handelslösningar"?

Inget vidare drag i forumet på www.bloggsite.se där många sektioner inte haft inlägg på flera år och de aktiva i övriga sektioner mest verkade vara admins själva?

Vilka mått på bannern gäller? Antar att din reklam till vänster och inloggning till höger tar en del utrymme.
Mr Bean är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-12-19, 19:25 #8
DistansDatas avatar
DistansData DistansData är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 450
DistansData DistansData är inte uppkopplad
Flitig postare
DistansDatas avatar
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 450
Jag är inte in här så ofta så jag har missat att Mr Bean har kastat skit på DistansData

Innan du uttalar dig så det där med att DistansData är ett av sveriges största leverantörer av e-handelslösningar stämmer oavsett om du tror på det eller inte.

Finns ingen anledning för mig att tala om storleken på k*ken men DistansData har många hundra kunder (exakta antalet talar jag inte om), men eftersom du låssas vara duktig på att ta reda på saker om företag så borde du också ha lyckats komma underfund med att det stämmer.

Jag håler väldigt låga priser jämfört med mina konkurenter och erbjuder väldigt mycket för pengarna jämfört med mina konkurrenter och det känns inte som att jag ska behöva binda upp pengar i ett aktiekapital i onödan så jag kör vidare med min enskilda firma.

Jag vet ju att en del av mina konkurrenter hatar mig och DistansData och det är inte omöjligt att bakom namnet Mr Bean befinner sig en av dom.
DistansData är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-12-19, 19:31 #9
DistansDatas avatar
DistansData DistansData är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 450
DistansData DistansData är inte uppkopplad
Flitig postare
DistansDatas avatar
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 450
Ett tips är till exempel Prisjakts lista på leverantörer http://www.prisjakt.nu/info.php?t=ehandel det här är bara ett mått på hur många av kunderna som har lagt upp sig på Prisjakt och inget annat efterosm butikerna måste hamna i en kategori som dom har så ingen levernatör har alla kunder där utan bara en del av sina kunder.

Listan ger ändå en liten föraning.
DistansData är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-12-19, 21:49 #10
Ara Ara är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Mar 2005
Inlägg: 1 956
Ara Ara är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Mar 2005
Inlägg: 1 956
Citat:
Eftersom det är en djungel "out there" och alla lovar guld & gröna skogar så är det brukligt att man kollar upp företagen man tänker anlita. DistansData.nu skapades 2002 (2 år innan du registrerade dig för F-skatt) men något "bolag" med namnet DistansData hittade jag inte?
Mrbean kom in i matchen, det är väl ganska ofta hemsidan inte heter samma som företaget som äger den....
Ara är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:54.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017