Kom ihåg mig?

Feedback på snapback / direktregistreringstjänst

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-07-11, 01:11 #81
JonathanSs avatar
JonathanS JonathanS är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 1 135
JonathanS JonathanS är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
JonathanSs avatar
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 1 135
Citat:
Originally posted by autosvar@Jul 11 2007, 00:48
Innebär det att direktregistreringen av hl.se gick före den snapbackbeställning på hl.se som lagts hos er och i så fall varför? Någon - inte jag - hade redan gjort en snapbackbeställning på hl.se i god tid innan släpp hos er. Inga av mina direktregistreringar gick igenom imorse - får jag pengarna tillbaka automatiskt eller hur hanteras detta?
Ett fel uppstod uppenbarligen i samband .SE:s problem med frisläppningen av .se domäner den 10/7. Vi har inte varit med om detta tidigare och vi kommer att se över vår snapback-tjänst för att undvika liknande händelser i framtiden.

När det gäller återbetalningarna så får jag be dig kontakta [email protected]. Jag känner inte till vår rutin för detta riktigt än.
JonathanS är inte uppkopplad  
Oläst 2007-07-11, 03:10 #82
Kruger Kruger är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2006
Inlägg: 237
Kruger Kruger är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2006
Inlägg: 237
Citat:
Originally posted by JonathanS@Jul 11 2007, 00:41
felaktiga datumangivelsen
OM det nu rör sig om felaktigt datum , vilket då skulle innebära att ni försökte registrera domänen ca en månad förtidigt , borde ni inte upptäckt att det var fel datum och åtgärdat?

Istället får man reda på att registreringen gick in via er men via ert hemside formulär?? <_<


Kommer det bli mer "ändringar" av datumar i förmån till andra personer eller kommer man framöver få ett kvitto med beställd domän samt DATUM så man kan se att allt stämmer?


Nä nu har jag varit förbannad i snart ett dygn... dags att vila lite.
Kruger är inte uppkopplad  
Oläst 2007-07-11, 09:56 #83
JonathanSs avatar
JonathanS JonathanS är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 1 135
JonathanS JonathanS är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
JonathanSs avatar
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 1 135
Kruger, som jag förklarade för dig lite tidigare så är jag inte tillräckligt insatt i vår snapback-tjänst för att kunna besvara detta. Du har redan kontakt med oss och har ställt dessa frågor via e-post, du kommer få svar därigenom likaså. Ytterligare frågor om vår snapback-tjänst får ni mer än gärna skicka till oss på [email protected].
JonathanS är inte uppkopplad  
Oläst 2007-07-11, 10:01 #84
Decibels avatar
Decibel Decibel är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2003
Inlägg: 2 413
Decibel Decibel är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Decibels avatar
 
Reg.datum: Aug 2003
Inlägg: 2 413
Vår tjänst är redan färdigutvecklad i dagsläget och inga ytterligare tips behövs, allraminst då tråden fladdrar ur

Skapa gärna en ny tråd om andra tjänster och diskutera dom där, både enklare att hitta för nya läsare och lite renare utan annat snack om andra tjänster (återfinns i WN´s regler).

Låst släckt och larmat.
Decibel är inte uppkopplad  
Stängt ämne


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:42.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017