Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Har binero ballat ur?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-10-21, 12:33 #111
MRDJs avatar
MRDJ MRDJ är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Mar 2006
Inlägg: 1 667
MRDJ MRDJ är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
MRDJs avatar
 
Reg.datum: Mar 2006
Inlägg: 1 667
Citat:
Ursprungligen postat av ab_ Visa inlägg
Hur har supporten varit på Binero de senaste 1-2 åren? Inte använt dom på ett tag men testade nu när det var billigt. Men det verkar vara lite småsegt i supporten kan man säga.
Enligt mig är supporten väldigt bra, dem är snabba på att svara på mina frågor både via mail och tele.
MRDJ är inte uppkopplad  
Oläst 2010-10-21, 13:15 #112
overlake overlake är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2009
Inlägg: 116
overlake overlake är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2009
Inlägg: 116
Jag skulle inte kalla dem effektiva då det tog 3 mail och 2 telesamtal för dem att ta bort några domäner på en faktura för ett tag sedan.
Till deras försvar så var det under domänrean.
overlake är inte uppkopplad  
Oläst 2010-10-21, 23:16 #113
William William är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2010
Inlägg: 102
William William är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2010
Inlägg: 102
Citat:
Ursprungligen postat av overlake Visa inlägg
Jag skulle inte kalla dem effektiva då det tog 3 mail och 2 telesamtal för dem att ta bort några domäner på en faktura för ett tag sedan.
Till deras försvar så var det under domänrean.
Skitsnack, deras support har alltid varit dålig, och kommer säkert att förbli det. Dom är lata, det är problemet.

Sen så är deras kontrollpanel extremt dålig, och detta är 2 saker varför jag inte använder binero. För se hur det blir i framtiden, om jag kanske börjar använda binero eller håller mig till det webbhotellet jag har just nu.
William är inte uppkopplad  
Oläst 2010-10-22, 08:56 #114
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Ursprungligen postat av William Visa inlägg
Skitsnack, deras support har alltid varit dålig, och kommer säkert att förbli det. Dom är lata, det är problemet.
Det där är en ren och skär lögn.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad  
Oläst 2010-10-22, 15:16 #115
AndreasSs avatar
AndreasS AndreasS är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2010
Inlägg: 316
AndreasS AndreasS är inte uppkopplad
Flitig postare
AndreasSs avatar
 
Reg.datum: Jun 2010
Inlägg: 316
Citat:
Ursprungligen postat av William Visa inlägg
Skitsnack, deras support har alltid varit dålig, och kommer säkert att förbli det. Dom är lata, det är problemet.
Trots att jag jobbar på en konkurrent så vet jag att så inte är fallet då en bekant till mig jobbar på Binero och han jobbar alltid hårt. Däremot vet jag att de har mycket att göra där och de söker ju aktivt personal så det är väl något de försöker göra något åt.

Jag tror för övrigt att ytterst få som jobbar på webhotell är lata, fördröjningar handlar nog i 99% av fallen på en hög arbetsbelastning just då.
AndreasS är inte uppkopplad  
Oläst 2010-10-23, 09:37 #116
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2009
Inlägg: 905
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2009
Inlägg: 905
Lata är inte rätt ord hur man än vrider på det. Binero kom från ingenstans och har varit drivande i många avseenden och ger därmed alla kunder lite mer. Växvärk kan nog vara en mer rättvis beskrivning - någonstans under 2011 kommer de nog ifatt sig själva.

Sedan är det ju så att ett ägardrivet bolag alltid kommer i ett annat läge när man går från 5 pers till 15. Attityden att det är ok att jobba 18 timmar om dagen finns inte hos nya anställda och det finns en mognadsprocess att gå igenom vilket oftast tar lite tid.
johan1234 är inte uppkopplad  
Oläst 2010-10-25, 12:04 #117
Mangepange Mangepange är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2010
Inlägg: 2
Mangepange Mangepange är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2010
Inlägg: 2
Binero verkar ha stora problem. Jag får flera mail från personer som inte kommer åt min sajt och när jag lägger upp prenumeranter verkar allt för många inte få WPs automatiska utskick av lösenord. Jag har ingen aning om hur många lösenordsutskick som försvunnit eller ev beställningar som kommit bort... Långt ifrån kul läge.

Jag valde Binero efter Internetworlds "rekommendation" men de där testerna verkar inte avse driftstabilitet och funktionalitet. Tar gärna emot tips på test som mäter webbhotell utifrån de aspekterna.
Mangepange är inte uppkopplad  
Oläst 2010-10-25, 12:20 #118
barxth barxth är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Apr 2008
Inlägg: 11
barxth barxth är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Apr 2008
Inlägg: 11
Standard ang. stora problem.

Citat:
Ursprungligen postat av Mangepange Visa inlägg
Binero verkar ha stora problem. Jag får flera mail från personer som inte kommer åt min sajt och när jag lägger upp prenumeranter verkar allt för många inte få WPs automatiska utskick av lösenord. Jag har ingen aning om hur många lösenordsutskick som försvunnit eller ev beställningar som kommit bort... Långt ifrån kul läge.

Jag valde Binero efter Internetworlds "rekommendation" men de där testerna verkar inte avse driftstabilitet och funktionalitet. Tar gärna emot tips på test som mäter webbhotell utifrån de aspekterna.
Vill bara klargöra att det här löstes samma dag på eftermiddagen (efter lite loggsökning) och inte var relaterat till varken driftstabilitet eller funktionalitet egentligen (vill inte gå in närmre på det då det rör ett specifikt supportärende utan det får kunden göra i så fall).
barxth är inte uppkopplad  
Oläst 2010-10-25, 12:34 #119
Mangepange Mangepange är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2010
Inlägg: 2
Mangepange Mangepange är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2010
Inlägg: 2
Citat:
Ursprungligen postat av barxth Visa inlägg
Vill bara klargöra att det här löstes samma dag på eftermiddagen (efter lite loggsökning) och inte var relaterat till varken driftstabilitet eller funktionalitet egentligen (vill inte gå in närmre på det då det rör ett specifikt supportärende utan det får kunden göra i så fall).
Jo, vi trodde ju det. Får tyvärr fortsatta kommentarer idag om att sajten inte går att komma åt och att lösenordsmailen inte kommer fram. Men vem vet, det kanske löser sig igen.
Mangepange är inte uppkopplad  
Stängt ämne


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:31.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017