Kom ihåg mig?

Länkbyte: Hotell & Resor

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2015-11-17, 10:32 #1
KnasenSEO KnasenSEO är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Mar 2014
Inlägg: 6
KnasenSEO KnasenSEO är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Mar 2014
Inlägg: 6
Standard Länkbyte: Hotell & Resor

Status: Vill fortfarande byta

Kan ge länkar från:
- Resebloggar (DA 19-25) (Skapade 2010-2012)
- Allmänna bloggar (DA 20-30) (2013-2015)

Söker länkbyte med:
- Sidor inom turism, hotell, resor

Krav på länkbytet:
Kortfattat kräver jag sidor med kvalitet, att de har ålder och att de inte uteslutande används för länkbyten, affiliate och annat som gör att innehållet blir tunt och dåligt.

Förtydligande av krav:

Jag kräver att alla sidor som länkar till mig håller en hög kvalitet och detsamma gäller sidor jag ska länka till. Om dina sidor endast består av inlägg som är länkbyten eller har väldigt tunt och/eller dålig information så är jag inte intresserad.

Sidorna du länkar från till mig bör ha en historik som sträcker sig ett år bakåt eller mer. De bör ha en DA (Domain Authority) hos Moz Open Site Explorer på minst 20. Där bör även vara en handfull (5+) länkar till domänen.

Länkbyten jag gör ska inte kunna kopplas ihop och därför rekommenderar jag ett upplägg i stil med A->B och C->D. Har du bara en hemsida och vill ha länk till den också så går detta att ordna dock.

Länkbytena sker helst tillsammans med publicering av nytt innehåll på sidorna. Här förespråkar jag att vi skriver varandras texter vilket innebär att du skriver de texter som ska publiceras på sidorna du äger och jag skriver de som ska publiceras på mina sidor. Givetvis ser vi till så att mängden ord är ungefär lika och att vi själva får bestämma ankartexterna, co-occurence, co-citation eller vad man nu föredrar.
KnasenSEO är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:22.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017