Kom ihåg mig?

Behöver en programmerare som ansvarar vidare utveckling för webbsidan gratischoklad.

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-01-12, 00:30 #1
viking08 viking08 är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2011
Inlägg: 7
viking08 viking08 är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2011
Inlägg: 7
Post Behöver en programmerare som ansvarar vidare utveckling för webbsidan gratischoklad.

Hej!

Nu är det så att det år 2012 och Jag vill sätta lite fart på Gratischoklad.se. Sidan har varit aktiv sedan början av augusti 2011. Jag söker en eller flera riktigt duktiga programmerare, för att kunna utvecklare hemsidan. Jag kan tänka mig att ändra Webbdesignen om det är akut. Alltså så behöver jag någon eller några som är duktiga på programmering samt en trevlig personlighet att samarbeta tillsammans med.

Behöver en programmerare som ansvarar för webbsidan. Jag kommer sköta allt det övriga inom företaget. Att införskaffa choklad och se till att de skickas iväg. Därefter delas Vinsten enligt överenskommelse.

Förbättringar jag vill se:
Jag vill lägga fokus på att medlemmar spenderar längre tid på hemsidan alltså fler roliga aktiviteter, allt från chatt till fler spel osv.
Ökad antal medlemmar..
Vill gärna höra era Egna önskemål....

Jag kan även påpeka att vi har fått bra respons bl a ett samarbete med http://www.fryshuset.se/thewave/ och fler partner kommer komma..
Choklad är gott!

Är det något ni undrar eller jag har missat hör gärna av er.
Skicka dina referenser på webbsidor du tidigare programmerat.
PM till mig vid intresse.
Vi hörs!
viking08 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Taggar
programmerare


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:26.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017