Kom ihåg mig?

Wordpress/PHP-ninja sökes för heltidstjänst i centrala Stockholm

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-01-12, 17:15 #1
moodh moodh är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jan 2011
Inlägg: 4
moodh moodh är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jan 2011
Inlägg: 4
Standard Wordpress/PHP-ninja sökes för heltidstjänst i centrala Stockholm

Beskrivning:
Hej! Jag jobbar som programmerare på Nyheter24 (http://www.nyheter24.se) i centrala stockholm och vi letar efter ny kompetens specifikt innan Wordpress-utveckling och generell PHP-utveckling.
För tillfället jobbar vi med vår primära nyhetssite, nästan 2000 bloggar, http://filmtipset.se, www.hamsterpaj.net, webb-tv-showerna Bella & Tyra Show, Kenza & Tyra show och ett par projekt till. Vi startade för två år sedan och växer så det knakar, vårt kontor ligger mitt på Stureplan i exklusiva lokaler och vi är cirka 30 anställda. Vi är 4 personer på tekniken och letar ytterliggare kompetens, speciellt inom Wordpress.

Deadline:
Heltid, ingen deadline.

Kvalifikationer:
Mycket god kunskap inom objektorienterad PHP utöver exceptionella kunskaper med Wordpress (WPMU/WPMS) och bloggportaler generellt. Du ska ha lätt att lära dig nya saker och svaret "det går inte" får inte finnas i din vokabulär.
Formell utbildning är ett plus men vi värderar arbetslivserfarenhet och projekterfarenhet mycket mycket mer.

Personen vi söker kan Wordpress i sömnen och vill utveckla ett megaprojekt som bygger på våra nästan 2000 bloggar. Utöver det så har vi även en bloggportal planerad som ska byggas i Wordpress eller Codeigniter som använder våra Wordpress-bloggar som innehåll. Vi har inga direkta deadlines men du ska kunna jobba fort och effektivt


Ersättning:
Fast lön efter överenskommelse.

Kontakt:
Jag nås lättast på mail: moodh@nyheter24.se
moodh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Taggar
codeigniter, heltid, programmerare, stockholm, wordpress


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:07.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017