Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Slåss för ett fritt internet du, länka till Sverigedemokraterna.

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-05-09, 10:22 #171
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
Brunskjortona har full mobilsering ( http://politisktinkorrekt.info/2010/...en/#more-39506 ) .. Det klarade inte ta Stalingrad, undra om det klara att återta google toppen.. :-)

Såna här idioter skall vi rösta in i Riksdagen? Det är lite för konservativa tom för min smak.

Citat:
Ursprungligen postat av Gustav Visa inlägg
Det bör vara högst tillfälligt. Jag skulle nog våga satsa mitt lillfinger på tt sökresultaten på förstasidan kommer att se väldigt annorlunda ut inom två veckor eller kortare. Kanske redan imorgon.

(Med reservation för att att Google har nedgraderat sina algoritmer till 1998 års standard )
klein är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-05-09, 10:29 #172
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
De har inte 5% längre, det har tappar till 4% ..

SD är bara stora i Skåne. I Stockholms finns inte SD, utan Stockholm får då inga riksdags mandat, eller det blir svårt.

Det är väl inte google sak styra sånt. Visar väl vilka klantrövar som sitter bakom spakarna på SD, och kan de inte ens vara top på google, hur skall det då klara av att styra Sverige?

Man undra också vilka patrioter SD är, som lägger sina sidor på ett Amerikanska webbhotell. Snacka om att hyckla. Jag känner invandrare är som större Sverige vänner än SD är.

Citat:
Ursprungligen postat av Captain Thailand Visa inlägg
Hej,

Personligen tycker jag det hela är aningen märkligt. Jag kan ju tycka att ett politiskt parti (oavsett partiprogram) med över 5% i nationella opinionsundersökningarna borde kunna få Google att handla, mest pga att .de-sidans provokationssyfte är så uppenbart, men å andra sidan känner jag inte till de exakta turerna och dessutom är väl Google numer lika mäktiga som sisådär 10,000 småpartier tillsammans ;-).

Gustav,

Jag tycker du kan få behålla lillfingret vad som än händer, hehe.
klein är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-05-09, 10:31 #173
Headswe Headswe är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 31
Headswe Headswe är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 31
Låt mig få se om jag förstått det hela rätt;

Ni vill "Slåss för ett fritt internet" genom att få bort sverigedemokraterna från google?

mkay...
Headswe är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-05-09, 14:20 #174
Santoss avatar
Santos Santos är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 183
Santos Santos är inte uppkopplad
Medlem
Santoss avatar
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 183
Citat:
Ursprungligen postat av Headswe Visa inlägg
Låt mig få se om jag förstått det hela rätt;

Ni vill "Slåss för ett fritt internet" genom att få bort sverigedemokraterna från google?

mkay...
Mycket lustigt detta.

Frihet brukar annars betyda att alla har möjlighet att synas och höras, även om man är "för konservativ tom för min smak".
Santos är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-05-09, 15:48 #175
Captain Thailands avatar
Captain Thailand Captain Thailand är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 4 346
Captain Thailand Captain Thailand är inte uppkopplad
Supermoderator
Captain Thailands avatar
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 4 346
Hej,

Citat:
Ursprungligen postat av klein Visa inlägg
De har inte 5% längre, det har tappar till 4% ..

SD är bara stora i Skåne. I Stockholms finns inte SD, utan Stockholm får då inga riksdags mandat, eller det blir svårt.
Ja, eller de beror på vilket opinionsundersökning man refererar till. Sifos senaste valbarometer var väljarstödet 4,9%.

Personligen tror jag dock att det blir tufft för dem att komma in i Riksdagen. Folk (möjligtvis undantaget en del av nämnda skåningar) tenderar att svänga mot de större partierna när det är dags på riktigt så att säga. Ett exempel på detta är ju Lib-Dem (i Storbritannien) som hade höga opinionssiffror men ändå gjorde ett relativt dåligt valresultat på valdagen.

Men det är möjligt att jag har fel. Jag är inte Saida...
__________________
-
Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains
• Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20.
Captain Thailand är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-05-09, 17:58 #176
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
Ni vill? Google ville det tydligen. Om de inte hade klantat sej, så hade de lägga 1:a fortfarande.

Citat:
Ursprungligen postat av Headswe Visa inlägg
Låt mig få se om jag förstått det hela rätt;

Ni vill "Slåss för ett fritt internet" genom att få bort sverigedemokraterna från google?

mkay...
klein är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-05-09, 18:10 #177
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
SD är inte mogna för Riksdagen. Det behöver en ny partiledare, först, särskilt om det skall rikta in sej på pensionärerna.

Det är Ny demokrati vibbar direkt på SD. Visst man kan hålla med SD i en del saker, men klara partiet av att få något leverat? Men FP och C är antaligen inte intresserad vara i beroende ställning emot ett parti som SD.

Tro inte M är det heller. Och braka det loss en ny finaskris, pga Grekland.. Då bör de nästa räknas som landsförderi att rösta på SD , då en röst på SD är samma sak som en svag regering.

Personligen är jag mer intresserad av att ha en allians som fortsätter styr Sverige, än några höger extreminister som SD. Låt SD får styra i hålor som Eslöv, Landskrona osv, där gör de minimal skada.

Som sagt är de väldigt svaga i Sthlm, någonstans kring 2 %...


Citat:
Ursprungligen postat av Captain Thailand Visa inlägg
Hej,



Ja, eller de beror på vilket opinionsundersökning man refererar till. Sifos senaste valbarometer var väljarstödet 4,9%.

Personligen tror jag dock att det blir tufft för dem att komma in i Riksdagen. Folk (möjligtvis undantaget en del av nämnda skåningar) tenderar att svänga mot de större partierna när det är dags på riktigt så att säga. Ett exempel på detta är ju Lib-Dem (i Storbritannien) som hade höga opinionssiffror men ändå gjorde ett relativt dåligt valresultat på valdagen.

Men det är möjligt att jag har fel. Jag är inte Saida...
klein är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-05-09, 18:34 #178
Headswe Headswe är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 31
Headswe Headswe är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 31
Citat:
Ursprungligen postat av klein Visa inlägg
Ni vill? Google ville det tydligen. Om de inte hade klantat sej, så hade de lägga 1:a fortfarande.
Nej, ni.

I första inlägget uppmanar DU att man ska länka till .de för att på så sätt dölja .se
Sen i följande inlägg ansluter sig ytterligare.
Det var alltså helt korrekt att säga ni.

Eller har jag fel, vill NI inte peta bort .se genom att länka upp .de istället?


Det hela är hur som helst ytterst idiotiskt och hör inte hemma i en demokrati.
Headswe är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Taggar
ärthjärnor, föreintelsen, invandring, invandringspolitik, politik, rasbiologi, seo, sverigedemokraterna


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:59.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017