Kom ihåg mig?

Fotbollssida med Bookmakers

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-04-12, 22:49 #1
Bjorne Bjorne är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Sep 2009
Inlägg: 374
Bjorne Bjorne är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Sep 2009
Inlägg: 374
Green Flag Fotbollssida med Bookmakers

Hej alla glada webbmästare!

Efter sex månders hårt slit har jag och brorsan nyligen lanserat en fräck fotbollssite:

http://www.footballexperts.net/

Tanken är att man lätt ska kunna hitta data om fotbollsmatcher från jordens alla hörn samt odds, bloggartiklar och spelskola. Speciellt är sidan tänkt för de som gillar att spela på bookies online. På vår site ska de kunna hitta spelrekar, massor med statistik och annat bös som är bra att ha som professionell spelare.

Siten är absolut tänkt att bli kommersiellt framgångsrik och vi har ägnat mycket tid åt att försöka ha ett så säljande innehåll som möjligt. Tips på hur vi ska öka vår click-through-rate mottages varmt. Samt vad ert första intryck av sidan är. Speciellt hoppas vi att sidan ska vara användbar för spelare.
Bjorne är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-04-13, 12:31 #2
haljan haljan är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Apr 2011
Inlägg: 47
haljan haljan är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Apr 2011
Inlägg: 47
Ser bra ut och seriös ut. Loggan ser lite mindre seriös ut...

Listan med "All leauges" är väääldigt lång. Ni kanske kan bygga om den så att bara länderna visas och att man får klicka på ett land för att se landets ligor. (Med en cookie kan man spara utfällda ligor tills nästa gång man besöker sidan).

Man kanske ska ha de populäraste ligorna i en enskild box högst upp i mitten? (Jag är inte så inne på fotboll så jag vet inte vad som är populärt, men jag kan tänka mig att det spelas mer på Italienska ligan än Indonesiska.... ?)

Och som alltid, så önskar jag mig en inloggning till min egen sida där jag själv kan välja vilka ligor, matcher etc jag vill se

Nån valmöjlighet för att välja dagens matcher, helgens matcher, nästa veckas etc...?

Sen är det bara att hålla koll på besökarna i Google Analytics, se vad dom gör mest och se till att lyfta fram det på startsidan.
haljan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-04-14, 11:23 #3
Bjorne Bjorne är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Sep 2009
Inlägg: 374
Bjorne Bjorne är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Sep 2009
Inlägg: 374
Tack för feedbacken!

Den långa ligalistan är något som vi ska fixa för framtiden. Fast det är lite en av våra stora fördelar att vi har statistik från ligor som ingen annan har. Du får gärna utveckla vad du har emot loggan? Den är snygg ju.
Bjorne är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-04-14, 14:45 #4
haljan haljan är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Apr 2011
Inlägg: 47
haljan haljan är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Apr 2011
Inlägg: 47
Citat:
Ursprungligen postat av Bjorne Visa inlägg
Du får gärna utveckla vad du har emot loggan?
Det är inget fel på loggan direkt. Jag vet inte om jag haft med .net i den, men det kanske behövs eftersom det är en .com-adress.
Sen känns den lite ClipArt. Inte så att den inte är snygg, utan mer kvalitén.
Svårt att förklara utan att visa. Men kanske fräscha upp den lite... ta bort det svarta i kanterna på den gröna fotbollsspelaren, kanske nån ljust "shine"-linje genom texten... Jag vet inte riktigt. Kanske hinner skissa fram ett exempel i helgen...

Men som sagt, inget fel på loggan mer än att den kan kännas lite mer 2011 än clipart/gif.
haljan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-04-15, 03:39 #5
Jimmits avatar
Jimmit Jimmit är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Sep 2009
Inlägg: 453
Jimmit Jimmit är inte uppkopplad
Flitig postare
Jimmits avatar
 
Reg.datum: Sep 2009
Inlägg: 453
Det buggar lite med main-contents menyer. Både liganamnet, 1x2 och de gröna rubrikerna featured games och from betting school hamnar förlångt ner. Detta gäller iphone 4. Kanske bygga ett mobil-tema, och visa annat än flash-annonser om användaren har iphone? Just nu är det en del tomma yter där jag gissar det finns flashannonser nämligen

I övrigt, nice site!
Jimmit är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Taggar
bookies, feedback, fotboll, odds


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:16.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017