Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Officiella Affiliator-tråden

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-07-09, 09:22 #111
mindphaser mindphaser är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Sep 2006
Inlägg: 423
mindphaser mindphaser är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Sep 2006
Inlägg: 423
Hej,

jag har flera hundra SEK (mycket för mig) generad försäljning åt Lee Poker under ett par månader men hra inte fått något fakturerat.

Dessutom har jag kontaktat supporten hos Affiliator för ca en vecka sedan utan att få något svar. Ska man behöva gå denna vägen för att få någon uppmärksamhet???

Kommer jag att få ut något av Lee Poker? Någon annan som fått det? Sköter Affiliator sig, sina kundrelationer och egna utbetalningar? Finns ju gott om alternativ!
mindphaser är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-07-30, 10:39 #112
jimmies avatar
jimmie jimmie är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 751
jimmie jimmie är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
jimmies avatar
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 751
Hej,

Kan meddela att alla gjorda deposits för Lee Poker blev aktiverade förra veckan.

Ps. Nu finns även möjligheten att själv sätta fördelningen mellan annonselementen för en annonsrotation. Välj bara manuell optimering när du skapar annonsrotationen alternativt redigera dina gamla annonsrotationer.
jimmie är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-08-11, 14:31 #113
fabians avatar
fabian fabian är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 2 162
fabian fabian är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
fabians avatar
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 2 162
Det var väldigt lätt att komma i kontakt med er för att sätta upp ett konto, ni var snabba på att svara på frågor och att återkomma för att få ett så snabbt avslut som möjligt. Efter att vi skrivit på pappret känns det lite som om ni tappade intresset för oss.

Jag blev lovad att få komma med bland nyheterna som "BoPunkten ansluter sig", men där har det varit tyst. Vi har nu varit anslutna i över en månad, och det har kommit andra nyheter på er sajt, men inget om oss.

Av de affiliates som sökt till vårt program är jag själv (med mitt affiliatkonto) den som genererat flest visningar, klicks etc., jag förstår att det inte är ert ansvar att leverera visningar, men vad jag då önskade var att höja klick-provisionen och sänka sale-provisionen för att få fler att våga länka, svaret jag fick var att mailet vidarebefodrats till den som är ansvarig för detta, det var en vecka sedan, jag väntar fortfarande på svar.

Jag skulle gärna se samma engegemang EFTER man betalat pengarna för att ansluta sig som innan man betalat dom. Om inte jag tjänar några pengar på mitt affiliateprogram så gör ju inte ni heller det!
fabian är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-08-11, 14:45 #114
jimmies avatar
jimmie jimmie är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 751
jimmie jimmie är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
jimmies avatar
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 751
Hej Fabian,

Hade precis vägarna förbi forumet,

Maila mig på [email protected] med alla uppgifter av vad som ska göras så hjälper jag dig direkt, givetvis ska vi visa samma engagemang under hela kampanjen!

Normalt kan alla våra administratörer sköta uppdateringar av ersättningar och lägga ut nyheter, jag ska undersöka vad som gått fel i detta fallet. Vi tar detaljerna via mail.

MVH Jimmie
jimmie är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-08-11, 15:28 #115
jonny jonny är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 6 941
jonny jonny är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 6 941
Citat:
Originally posted by fabian@Aug 11 2007, 14:31

Av de affiliates som sökt till vårt program är jag själv (med mitt affiliatkonto) den som genererat flest visningar, klicks etc., jag förstår att det inte är ert ansvar att leverera visningar...
Jag upplever samma fenomen och har hört från de som annonserar även via double att detta är ett rätt stort problem. Antingen är inte erbjudandet tillräckligt bra för att attrahera de stora sidorna eller så är det för dåliga publicister i nätverket.

De flesta som lagt upp Sajthotellets program verkar ha på sin höjd 100 besökare per månad.
jonny är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-08-11, 16:02 #116
jimmies avatar
jimmie jimmie är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 751
jimmie jimmie är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
jimmies avatar
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 751
Erbjudandet är A och 0, det jag t.ex. alltid rekommenderar är att ha en bra klickersättning för programmet, många drar sig för att lägga upp program som har ingen eller låg klickersättning då dom många generellt inte inser att det finns stora pengar inom ersättning per försäljning.

Om man enbart har ersättning per försäljning bör det vara väldigt intressanta produkter och en hög ersättning per försäljning. Ett program vi har som går bra utan klickersättning är Coolstuff.se men dom erbjuder å andra sidan otroligt intressanta produkter och 17-26% i ersättning per försäljning och har hög konverteringsgrad.

MVH Jimmie
jimmie är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-08-15, 16:04 #117
fabians avatar
fabian fabian är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 2 162
fabian fabian är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
fabians avatar
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 2 162
Måste bara säga att jag efter inlägget här blev kontaktad av Jimmie som trots att det var helg har svarat mycket snabbt på alla mail och jag är MYCKET nöjd med den support vi fått nu.
fabian är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-08-16, 14:43 #118
eberg eberg är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 3
eberg eberg är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 3
Verkar som om allt ligger nere...
eberg är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-08-16, 14:48 #119
jimmies avatar
jimmie jimmie är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 751
jimmie jimmie är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
jimmies avatar
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 751
Hej,

Vår leverantör har problem med sin lina för tillfället, vi har varit i kontakt med dom ett antal gånger senaste stunden och problemet ska förhoppningsvis vara löst inom kort.

MVH Jimmie
jimmie är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-08-16, 14:50 #120
jimmies avatar
jimmie jimmie är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 751
jimmie jimmie är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
jimmies avatar
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 751
Det fungerar hos mig nu, kom gärna med rapporter till jimme(at-tecken)affiliator.se om ni har fortsatta problem.

Vi ber givetvis om ursäkt för nedtiden, nya servrar är redan beställda och levererade (verifieringstester pågår)så vi kommer få en rejäl kapacitetsökning och ökad säkerhet inom kort hos vårt systerbolag Crystones nya och moderna serverhall.

MVH Jimmie
jimmie är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 4 (0 medlemmar och 4 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:15.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017