Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Söker partners för länksamarbete

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2014-12-05, 21:38 #1
Jim_Westergrens avatar
Jim_Westergren Jim_Westergren är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: May 2005
Inlägg: 1 058
Jim_Westergren Jim_Westergren är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Jim_Westergrens avatar
 
Reg.datum: May 2005
Inlägg: 1 058
Standard Söker partners för länksamarbete

Jag kan ge startsideslänkar på riktigt starka sajter på engelska. Dessa är oftast statiska sajter, vissa är en blogg. Vissa av dessa har organiska inlänkar från över 1000 sajter. Höga värden från länkverktyg. Mycket få utlänkar. Bra kräm.

I utbyte vill jag ha länkar från svenska riktiga sajter. Starka och/eller relevanta. Startsideslänk. Jag kan godkänna en länk på en svensk sajt med mindre kraft en den engelska jag ger i utbyte.

Just nu är jag speciellt intresserad av följande nischer: däck, lagerhållning, leksaker, tapeter, barnvagnar, kontorslokal, städning, e-cigg, design och möbler.

Krav:
  • Minst ett års byte och sedan kan det avbrytas om man meddelar den andra parten. Helst flertal byten på samma gång.
  • Din länk behöver vara någorlunda relevant och på engelska. Du behöver skriva 1 eller 2 meningar runt din länk som passar in på sajten.
  • Din länk kan givetvis inte vara inom gambling, vuxenleksaker, lån osv. Inget sådant.
  • Full sekretess för båda parter.

Jag är bara intresserad av kvalitet. Inga fejkbloggar eller liknande.
Visa exempel på vad du kan erbjuda i ditt mail + vilken sajt du vill länka till så återkommer jag med förslag.

Kontaktinfo:

Skicka epost till linkbuilding [snabel-a] todaysweb.com endast. Inte PM. Vidare dialog kan i senare skede ske över Skype.
Jim_Westergren är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:41.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017