Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Vill köpa annonsering för N.nu

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-01-07, 12:08 #1
Jim_Westergrens avatar
Jim_Westergren Jim_Westergren är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: May 2005
Inlägg: 1 058
Jim_Westergren Jim_Westergren är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Jim_Westergrens avatar
 
Reg.datum: May 2005
Inlägg: 1 058
Standard Vill köpa annonsering för N.nu

Jag vill nu köpa annonsering för N.nu eller www.gratishemsida.me beroende på vilken som passar bäst för din sajt. Jag är i första hand ute efter besökare som är intresserade av att skaffa sig en gratis snygg hemsida som syns bra i Google och i andra hand att branda N.nu med dess logga.

Med tester i Adwords har jag kommit fram till att ca 2 kr per klick är fortfarande lönsamt men inte dyrare.

Jag erbjuder även dig att vara affiliate istället där jag ger 50% provision på alla inkomster som kommer från de användare som kommer ifrån dig. Se mer här: http://www.n.nu/affiliate.php Det är lite mer långsiktigt samarbete då. Exempel: http://www.n.nu/affiliate.php?referrer=egenhemsida.nu

Hör av dig om du är intresserad.
Jim_Westergren är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-01-07, 19:45 #2
tstorm tstorm är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 30
tstorm tstorm är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 30
Hej!
Du får nog in en del nya användare från Zoomin.se nu. Jag har bestämt mig för att lägga ned (har drivit tjänsten sen 2005 och har helt enkelt inte orken/tiden/intresset längre), och eftersom en filserver passade på att haverera idag vilket föranlett temporär nedstängning av tjänsten i väntan på reservdelar så kändes det som ett lämpligt tillfälle att meddela att Zoomin lägger ned den sista mars.

Jag har valt att hänvisa till N.nu, som jag gillar skarpt, med en affiliate-länk. Det skulle garanterat vara mycket uppskattat om vi kunde fixa något sätt för alla dem som skuttar över till n.nu att importera innehåll från sina gamla hemsidor på Zoomin.
tstorm är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-01-07, 21:41 #3
Jim_Westergrens avatar
Jim_Westergren Jim_Westergren är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: May 2005
Inlägg: 1 058
Jim_Westergren Jim_Westergren är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Jim_Westergrens avatar
 
Reg.datum: May 2005
Inlägg: 1 058
Hej!
Detta var en trevlig överraskning men såklart kanske lite dåliga nyheter för dig.

Vi kan säkert hitta ett sätt att importera. Jag kontaktar dig på måndag, du kan väl meddela mig ditt tel nummer. Helgen spenderas med familjen. Spännande
Jim_Westergren är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-01-07, 22:49 #4
tstorm tstorm är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 30
tstorm tstorm är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 30
DM:ar mitt mobilnr på Twitter!

Jag har såklart fått en hel del mail redan, men de flesta rör just om det går att ordna en smidig överflyttning till N.nu. Du är nog uppe i ett hundratal nya verifierade konton innan dan är slut, betydligt fler lär det bli.

Visst känns det väldigt trist men samtidigt ganska skönt, inte minst min fru såg väldigt lättad ut. Zoomin.se är en tungrodd tekniskt koloss utan en vettig affärsidé i botten. Det är mitt första lyckade projekt som har lärt mig massor, men idag finns det andra, mer hanterbara projekt som jag vill lägga tiden på. Tåg.Info och iPhone-appen Tågtavlan, t.ex. Och just det ja, jag har en försummad familj också...
tstorm är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:54.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017