Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Mina säljtrådar stängda, Admin svarar inte.

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-06-23, 17:54 #1
Xaero Xaero är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: Mar 2010
Inlägg: 51
Xaero Xaero är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: Mar 2010
Inlägg: 51
Standard Mina säljtrådar stängda, Admin svarar inte.

Hej!

Jag har två säljtrådar som jag haft en längre tid, men de är fortfarande aktuella. Av någon anledning har de blivit låsta utan förklaring. Jag har skrivit två gånger till Admin/Mod som stängt trådarna utan att få svar. Jag har sett att han varit inloggad båda gångerna. Han kanske har mycket att göra eller kanske inte svarar på frågor via PM, vad vet jag, men nu vet jag inte vart jag ska vända mig. Jag vill bara veta om jag gjort något fel, om jag kan rätta till det, om jag kan få mina trådar upplåsta eller om jag får lov att skapa om dem på nytt. Jag har läst reglerna och kan inte hitta något i dem som skulle vara anledning till låsning. Det enda som kanske är "speciellt" med mina trådar är att det är gamla, men det är bara för att jag inte haft brått att sälja och inte accepterat de buden som kommit in.

Tacksam för svar. Peace!
Xaero är inte uppkopplad  
Oläst 2013-06-29, 11:08 #2
Xaero Xaero är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: Mar 2010
Inlägg: 51
Xaero Xaero är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: Mar 2010
Inlägg: 51
Jag antar att forumet är inaktivt?
Xaero är inte uppkopplad  
Oläst 2013-06-29, 11:58 #3
linusoleander linusoleander är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2010
Inlägg: 234
linusoleander linusoleander är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2010
Inlägg: 234
Jag är ganska säker på att jag såg en moderator svara dig i den här tråden. Inlägget måste vara bortplockat. Anledningen var för att du hade bumpat tråden lite för många gånger.
linusoleander är inte uppkopplad  
Oläst 2013-06-29, 12:09 #4
Xaero Xaero är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: Mar 2010
Inlägg: 51
Xaero Xaero är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: Mar 2010
Inlägg: 51
Citat:
Ursprungligen postat av linusoleander Visa inlägg
Jag är ganska säker på att jag såg en moderator svara dig i den här tråden. Inlägget måste vara bortplockat. Anledningen var för att du hade bumpat tråden lite för många gånger.
Hej!

Det låter konstigt, jag har låtit det gå flera veckor, ibland månader innan jag "bumpat" trådarna. Vet du om det finns någon aktiv moderator på forumet som man kan skicka meddelande till? Jag skrev som sagt till han som låst trådarna, men han svarar inte.
Xaero är inte uppkopplad  
Oläst 2013-06-29, 22:06 #5
ztreams avatar
ztream ztream är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 2 448
ztream ztream är inte uppkopplad
Supermoderator
ztreams avatar
 
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 2 448
Senaste 1,5 året har dina inlägg bara handlat om att sälja två domäner och att bumpa dessa två trådar. Där har du nog förklaringen.

Testa att inte bumpa dina säljtrådar så tas de antagligen inte bort.

Och nej, skicka inte meddelande till mig om detta
ztream är inte uppkopplad  
Oläst 2013-06-29, 23:19 #6
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Meningslösa inlägg, eller enbart smileys kommer raderas utan förvarning.
Den gäller väl ganska bra. Bumpningar kan vara okej ibland men det får avgöras från fall till fall. När det enda du bidragit med till forumet de senaste 1 ½ åren är dessa försäljningar och bumpningar så är det förmodligen mer sannolikt att bumpningarna inte anses vara okej. Att du ifrågasätter huruvida forumet är aktivt eller inte tyder väl också på att du inte har någon vidare koll
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad  
Oläst 2013-06-30, 06:54 #7
Xaero Xaero är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: Mar 2010
Inlägg: 51
Xaero Xaero är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: Mar 2010
Inlägg: 51
Citat:
Ursprungligen postat av ztream Visa inlägg
Senaste 1,5 året har dina inlägg bara handlat om att sälja två domäner och att bumpa dessa två trådar. Där har du nog förklaringen.

Testa att inte bumpa dina säljtrådar så tas de antagligen inte bort.

Och nej, skicka inte meddelande till mig om detta
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Den gäller väl ganska bra. Bumpningar kan vara okej ibland men det får avgöras från fall till fall. När det enda du bidragit med till forumet de senaste 1 ½ åren är dessa försäljningar och bumpningar så är det förmodligen mer sannolikt att bumpningarna inte anses vara okej. Att du ifrågasätter huruvida forumet är aktivt eller inte tyder väl också på att du inte har någon vidare koll
Hej och tack för era svar. Jag har gjort allt jag förmår att hålla mig till forumets regler. Jag har inte kunnat läsa mig till någonstans i reglerna något som kan tolkas att man inte får ”enbart ha säljtrådar” (vilket det är flera andra medlemmar som har) och att man inte får ”bumba” dem någon gång varannan månad eller så. Det hade varit trevligt om man fick någon sorts förvarning eller så enkelt som ett litet meddelande om detta innan trådarna bara låstes. När det tar flera veckor att få tag på en moderator som svarar tycker jag min fråga om forumet är aktivt var helt klart befogad. Då tolkar jag era svar som att det inte är okej ifall jag startar trådarna på nytt?
Xaero är inte uppkopplad  
Oläst 2013-07-26, 09:06 #8
Xaero Xaero är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: Mar 2010
Inlägg: 51
Xaero Xaero är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: Mar 2010
Inlägg: 51
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
(...) Att du ifrågasätter huruvida forumet är aktivt eller inte tyder väl också på att du inte har någon vidare koll
Flera veckor senare, fortfarande inget svar. Verkar som min fråga om forumet är aktivt var befogad
Xaero är inte uppkopplad  
Oläst 2013-07-26, 10:33 #9
FredrikMHs avatar
FredrikMH FredrikMH är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Apr 2004
Inlägg: 1 501
FredrikMH FredrikMH är inte uppkopplad
Supermoderator
FredrikMHs avatar
 
Reg.datum: Apr 2004
Inlägg: 1 501
Citat:
Ursprungligen postat av Xaero Visa inlägg
Flera veckor senare, fortfarande inget svar. Verkar som min fråga om forumet är aktivt var befogad
Det är sommar och solen skiner. Att svara i sina egna trådar om och om igen som ingen annan vill skriva i är kanske inte uppskattat? Du säljer förmodligen något som andra inte ser samma värde i.

Använd sunt förnuft så kommer du ganska långt. Allting står inte i reglerna.
FredrikMH är inte uppkopplad  
Oläst 2013-07-26, 11:04 #10
Xaero Xaero är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: Mar 2010
Inlägg: 51
Xaero Xaero är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: Mar 2010
Inlägg: 51
Citat:
Ursprungligen postat av FredrikMH Visa inlägg
Det är sommar och solen skiner. Att svara i sina egna trådar om och om igen som ingen annan vill skriva i är kanske inte uppskattat? Du säljer förmodligen något som andra inte ser samma värde i.

Använd sunt förnuft så kommer du ganska långt. Allting står inte i reglerna.
Det är därför jag frågar för att inte göra samma "fel" igen, men uppenbarligen är det ingen som kan svara, inte ens moderatorerna. Det är ok, det gör inget, jag förväntade mig kanske bara lite mer ös här än vad det verkar vara Ha det!
Xaero är inte uppkopplad  
Stängt ämne


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:01.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017