Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Mitt inlägg blev bortaget, Varför?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-11-19, 22:36 #11
emilvs avatar
emilv emilv är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 1 564
emilv emilv är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
emilvs avatar
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 1 564
Här hittar du reglerna (och som du ser bröt du mot reglerna om reklam):
http://www.wn.se/t3490.html

Denna tråd är verkligen oklar att man måste läsa. Dessa regler borde stå vid registreringen, men det gör de inte.
emilv är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-11-19, 22:46 #12
trung trung är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2009
Inlägg: 33
trung trung är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2009
Inlägg: 33
Tack Emilv,

Ok jag förstår det var egenreklam så jag skulle ha lagt in den i feedback.

jag ska nog också sluta och svara på mer inlägg det verkar som jag hamnar i klistret när jag skriver något.
Jag är inte så bra på att formulera mig med skrift, ska nog hålla mig till kodning

jag hoppas jag får vara kvar i forumet.
trung är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-11-20, 15:11 #13
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Jag skulle som alla andra tippa på att egenreklam var orsaken och rekommenderar att du läser igenom reglerna, använder feedback-avdelningen istället och undviker att posta din url flera gånger. Försöker du bättra dig framöver så får du självklart gärna vara kvar i forumet. Det kan tyvärr ibland komma lite väl hårda ord från en del medlemmar men det är något man får försöka skaka av sig. Förhoppningsvis kommer du trivas här och ha nytta av forumet och dess medlemmar.

Håller med Emil om att reglerna borde framgå tydligare. Det är också ganska uselt att trådskaparen inte meddelas om sitt övertramp när en tråd tas bort. Det finns då ingen anledning att tro att denne skulle undvika samma misstag i framtiden. Tyvärr finns det ingen smidig funktionalitet för detta i forumet.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-11-20, 16:04 #14
trung trung är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2009
Inlägg: 33
trung trung är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2009
Inlägg: 33
tack igen,

jag gjorde nog egenreklam men jag ville bara ha feedback för att sidan är inte riktigt klar än.
ja la in den i feedback men dom låste tråden. jag har nu läst igenom en gång till men förstår inte vad jag har gjort för fel. Jag gör inget medvetet jag vill verkligen ha Feedback på sidan, men det kan jag inte nu och jag vågar inte öppna en tråd till.
trung är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-12-04, 10:56 #15
andi andi är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2006
Inlägg: 344
andi andi är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2006
Inlägg: 344
Lite talande för WN att den enda moderator (en supermoderator dessutom!) som uttalar sig i tråden inte vet varför tråden togs bort...

Så himla svårt kan det väl inte vara att låsa tråden och skriva varför och sedan ta bort tråden efter ett par dagar, eller skicka ett PM kanske?

WN känns ofta som ett forum som någon satt upp och sedan inte orkat befatta sig med överhuvudtaget...
andi är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-12-04, 11:39 #16
FredrikMHs avatar
FredrikMH FredrikMH är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Apr 2004
Inlägg: 1 501
FredrikMH FredrikMH är inte uppkopplad
Supermoderator
FredrikMHs avatar
 
Reg.datum: Apr 2004
Inlägg: 1 501
Citat:
Ursprungligen postat av andi Visa inlägg
Lite talande för WN att den enda moderator (en supermoderator dessutom!) som uttalar sig i tråden inte vet varför tråden togs bort...

Så himla svårt kan det väl inte vara att låsa tråden och skriva varför och sedan ta bort tråden efter ett par dagar, eller skicka ett PM kanske?

WN känns ofta som ett forum som någon satt upp och sedan inte orkat befatta sig med överhuvudtaget...
Eller så är det så att när man tagit bort ett x antal hundra trådar så tröttnar man på att skicka PM och hoppas att personen i fråga är så smart att lus-läsa reglerna för att hitta en anledning. I annat fall kan ju alltid medlemen i fråga skicka ett PM till en moderator om fortsatt otydlighet kvarstår i ämnet.
FredrikMH är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-12-04, 16:08 #17
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Ursprungligen postat av andi Visa inlägg
Lite talande för WN att den enda moderator (en supermoderator dessutom!) som uttalar sig i tråden inte vet varför tråden togs bort...

Så himla svårt kan det väl inte vara att låsa tråden och skriva varför och sedan ta bort tråden efter ett par dagar, eller skicka ett PM kanske?

WN känns ofta som ett forum som någon satt upp och sedan inte orkat befatta sig med överhuvudtaget...
Att låsa en tråd som borde tas bort är ingen bra idé. För övrigt så finns det bara supermoderatorer i den nya versionen
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-12-04, 16:49 #18
andi andi är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2006
Inlägg: 344
andi andi är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2006
Inlägg: 344
Jag tror det kan vara bra att låta en otillåten låst tråd (med den olämpliga reklamen borttagen) ligga kvar ett tag så att fler än den som skapade tråden och de fåtal som hann läsa den kan uppfatta regelbrottet och konsekvensen av det. Nu är det säkert folk som inte uppfattar att någon bröt mot tex reklamregeln som sedan gör samma sak några dagar senare och det blir mer jobb för moderatorerna. Är det väldigt många trådar så behöver ju självklart inte alla ligga kvar.

Nu fick Trung ingen förklaring bara för att en massa andra gjort samma misstag, det är lite som att kundtjänsten är grinig bara för att den förra kunden var ett riktigt ass-hole...
andi är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-12-04, 19:23 #19
FredrikMHs avatar
FredrikMH FredrikMH är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Apr 2004
Inlägg: 1 501
FredrikMH FredrikMH är inte uppkopplad
Supermoderator
FredrikMHs avatar
 
Reg.datum: Apr 2004
Inlägg: 1 501
En viss skillnad på kundtjänst och moderatorer. En viss skillnad på att inte förstå hur något fungerar och att inte lärt sig reglerna för vad som gäller på forumet. Men visst är ett PM trevligt, med gud välsinge den Moderator som orkar göra det varje gång
FredrikMH är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-12-05, 05:57 #20
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Ursprungligen postat av FredrikMH Visa inlägg
En viss skillnad på kundtjänst och moderatorer. En viss skillnad på att inte förstå hur något fungerar och att inte lärt sig reglerna för vad som gäller på forumet. Men visst är ett PM trevligt, med gud välsinge den Moderator som orkar göra det varje gång
Håller med dig men det vore toppen om det gick att skicka ett pm per automatik när man tog bort en tråd. Då skulle man bara behöva skriva något kort där (går tom att lägga in några vanligare förvalda alternativ så det bara är att kryssa i) så skickas ett pm utan större ansträngning.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:54.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017