Kom ihåg mig?

Går inte att betala på City Network efter uppdateringen

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2014-06-21, 13:10 #11
Lidback85s avatar
Lidback85 Lidback85 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2012
Inlägg: 183
Lidback85 Lidback85 är inte uppkopplad
Medlem
Lidback85s avatar
 
Reg.datum: May 2012
Inlägg: 183
Citat:
Ursprungligen postat av johan1234 Visa inlägg
Tråkigt att höra Lidback85. Vi har lite olika sätt att betala om kreditkortet skulle spöka av någon anledning. Supporten finns också till hands fram till 22:00 för att hjälpa till.
Tack. Tyvärr blev det som sagt lite panik för att ej få nå avbrott i tjänsterna. Så jag tänkte nog inte så långt när det uppstod dessa problem.

Mvh,
Andreas
Lidback85 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-08-04, 23:26 #12
Boxedlogistics Boxedlogistics är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2012
Inlägg: 25
Boxedlogistics Boxedlogistics är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2012
Inlägg: 25
Vi har haft samma problem, Det felar även när man betalar med kort så kommer inte secureinmatningen upp. Jag kommer skicka in en del dragningar som gjort från mitt konto som inte registrerats.
Den senaste tiden har betalningen sett ut som den inte fungerat och sedan har det dragits dubbelt.
Vi ska gå igenom en del av våra inköp och se vilka som blivit genomförda.
Boxedlogistics är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-08-05, 07:44 #13
x264 x264 är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Dec 2013
Inlägg: 342
x264 x264 är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Dec 2013
Inlägg: 342
Haft samma problem. Ringer in i supporten och klagar över att man blir stressad då skiten inte fungerar som de ska. De stängde ner ett webbhotellskonto jag hade i ett par månader (fick bråka lite fram och tillbaka)

tillslut kom jag till en tjej som sade att "oj, vi har visst stängt av de fast du har fram tills i år" och då hade de vart nere ett par månader.


När man påpekar detta så bryr de sig inte ett jota.

Var även tvungen att skicka in printscreen på min betalning från banken för att de inte registrerades. De skyllde på att de PRECIS uppdaterade sitt system när jag utförde betalningen.

Supporten riktigt otrevlig också, frågade om jag kunde skicka in printscreenen medan jag var i telefonen och avvakta tills de fått in de (för jag var ju stressad som sagt). Då får jag en riktigt otrevlig ton tillbaka "SOM JAG SADE TILL DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det tar ungefär tio minuter innan jag kan se mailet"

Tror ni att han hade sagt det? Nej det hade han inte. Möjligtvis till någon annan då det finns fler här på forumet som upplevt samma sak.

Men är man i support ska man vara trevlig oavsett om man har en dålig dag eller inte; och så att ingen påpekar detta: Nej jag var inte otrevlig i luren. Jag var stressad för jag skulle iväg till stan och domänerna skulle löpa ut samma dag. Så frågade bara om de kunde hålla domänerna tills de fixat betalningen. Men de ville de ju inte och då får de faktiskt tåla om man vill vänta i luren med dem tills de ordnat det.


Sedan har jag en fråga till er andra som använder CN, upplever ni inte sidan som seg VARJE gång?

De säger alltid att de uppdaterar skiten, men det händer absolut ingenting.
x264 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-08-07, 01:40 #14
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2009
Inlägg: 905
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2009
Inlägg: 905
Tråkigt att höra. Som du har sett i andra trådar har vi haft stora problem efter en uppgradering och har gått igenom några tuffa veckor. Aldrig någon ursäkt men i alla fall en förklaring. Normalt sett tror är vi både trevliga och tillmötesgående - och vi bryr oss absolut. Vi har en stolthet i hur vi levererar vår support. Tyvärr har den senaste månaden inte varit som den bör.

Kontrollpanelen har varit seg hela juli. Det har varit ett av de stora problem. Mer än seg skulle jag dessutom vilja säga. Alla de uppdaterinar vi har gjort under den senaste månaden har varit ett led i att lösa dessa problem. Jag räknar med fler uppdateringar men tror samtidigt att det värsta är över.

Tack för tålamodet x264 medan vi tar oss igenom det sista som denna uppdateringen ställde till med.
johan1234 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:59.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017