Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Ad manager for Facebook söker - Endast experter!

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2014-08-21, 15:38 #1
Marcin Marcin är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2007
Inlägg: 77
Marcin Marcin är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2007
Inlägg: 77
Lightbulb Ad manager for Facebook söker - Endast experter!

Jag söker en ad manager för Facebook ads för befintligt svensk butik på internet, klädrelaterat. Budget för annonserna är 3 000-10 000 SEK per dag. Jag uppskattar arbetet till 2-3 timmar per dag. Både freelancers och byråer är av intresse.

Uppdraget går ut på att skapa, analysera och konstant optimera annonser samt redan nu anväder sig av verktyg som Qwaya eller AdEspresso.

Jag är ENDAST ute efter folk som VET att det är grymma på detta och just Facebook. Jag är inte alls interesserad efter folk som vill ge detta ett "försök" eller "som hjälpt en kompis förrut". Jag ber om ursäkt för den något hårda tonen men jag vill klargöra att detta inte för den genomsnittlige.

Du ska förstås förstå statistik, segmentering, split tester, färgpsykologi, känsloskapande marknadsföring, bidding split tests etc. Du ska själv komma med förslag till konstant förbättring. (Jag är inte intresserad av en copy/pastad lista med "How to succeed with Facebook advertising".)

Jag har själv hanterat detta fram till nu men vill gärna ha någon med än mer spetskompetens.

Jag är endast intresserad av långsiktigt samarbete.


Namn på sajten i fråga ges via PM till intressanta erbjudanden.
Marcin är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:39.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017