Kom ihåg mig?

Nordisk e-handel - nöjda?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-05-31, 17:53 #1
specos specos är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2009
Inlägg: 52
specos specos är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2009
Inlägg: 52
Hej!

Tänkte bara höra vad ni tycker om Nordisk ehandel. Jag signade upp hos dem och har kört några månader och måste säga att jag är mycket nöjd med hänsyn till pris och så vidare.

Det jag reflekterat över är att jag har inte haft en enda kortbetalande kund. Erbjuder förskott samt postförskott. Postförskott väljer många, trots att jag lagt på mer än självkostnaden. Jag trodde i min enfald att de flesta skulle föredra detta, då det är ene extern lösning (Payson).

En undran är att när jag loggade in idag så fick jag se att en order inkommit idag vid 10-tiden. Jag brukar alltid få ett mail om nya ordrar, men denna har jag ej fått något på. Fler än jag som "råkat" ut för detta? Att mail inte går ut som de ska...

Men som sagt, på det hela taget är jag mycket nöjd (om någon funderar på att ansluta sig till dessa...)

/
Jonas
specos är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-06-01, 16:39 #2
JohanssonHenrik JohanssonHenrik är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 207
JohanssonHenrik JohanssonHenrik är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 207
Citat:
Originally posted by specos@May 31 2009, 17:53
En undran är att när jag loggade in idag så fick jag se att en order inkommit idag vid 10-tiden. Jag brukar alltid få ett mail om nya ordrar, men denna har jag ej fått något på. Fler än jag som "råkat" ut för detta? Att mail inte går ut som de ska...
Deras support borde väl kunna svara på den frågan. Så får du ju testat den också om du inte behövt det innan
JohanssonHenrik är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-06-02, 00:21 #3
runar runar är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jan 2006
Inlägg: 16
runar runar är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jan 2006
Inlägg: 16
Hallå där Jonas! Vi har inte haft några generella problem med mailservrarna. Ta kontakt med Joel hos oss med butiksnamn och datum/tid så kan vi kolla loggarna.

Mvh Runar
runar är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-06-08, 14:18 #4
ida.garam ida.garam är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 1
ida.garam ida.garam är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 1
Citat:
Originally posted by specos@May 31 2009, 17:53
Hej!

Tänkte bara höra vad ni tycker om Nordisk ehandel. Jag signade upp hos dem och har kört några månader och måste säga att jag är mycket nöjd med hänsyn till pris och så vidare.

Det jag reflekterat över är att jag har inte haft en enda kortbetalande kund. Erbjuder förskott samt postförskott. Postförskott väljer många, trots att jag lagt på mer än självkostnaden. Jag trodde i min enfald att de flesta skulle föredra detta, då det är ene extern lösning (Payson).

En undran är att när jag loggade in idag så fick jag se att en order inkommit idag vid 10-tiden. Jag brukar alltid få ett mail om nya ordrar, men denna har jag ej fått något på. Fler än jag som "råkat" ut för detta? Att mail inte går ut som de ska...

Men som sagt, på det hela taget är jag mycket nöjd (om någon funderar på att ansluta sig till dessa...)

/
Jonas
hej,

vi funderar också på att använda Nordisk-e-handel. Kul att du är nöjd.
Konstigt att de flesta betalar via postförskott.
Vad kör du för verksamhet?

Mvh /Ida
ida.garam är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-06-08, 14:52 #5
Wojt Wojt är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Sep 2005
Inlägg: 1 525
Wojt Wojt är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Sep 2005
Inlägg: 1 525
Tycker de verkar väldigt undermåliga på SEO.

Som vanligt med e-handelsleverantörer med andra ord.
Wojt är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:54.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017