Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Stora Facebook sidor sökes!

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-12-09, 17:37 #10
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Ursprungligen postat av MDios Visa inlägg
Att det skulle vara oseriöst att köpa/sälja är ju något som alla alltid kommer ha olika åsikter om, vi har haft stora bolag som handlat likes ifrån oss, så det är långt ifrån enbart småföretag som handlar, dvs att även stora företagare resonerar som mig att det är en ny möjlighet att nå ut till potentiella nya kunder med tanke på kedjereaktionen som blir och spridningen av din facebooksida. Menmen, som sagt, något alla alltid kommer ha olika åsikter om, så det kommer vi ingen vart med.
Helt fel, det har inte enbart med våra divergerande åsikter att göra. Ni bygger er affärsidé på något som är helt emot Facebooks egna regler:

https://www.facebook.com/notes/faceb...51005934870766

Någon som påstår sig vara expert på området borde vara medveten om detta kan man tycka.

Citat:
Ursprungligen postat av MDios Visa inlägg
OKej, du skulle inte vilja ha något med ett sådant företag och göra? Nej, okej, då är det vad du tycker, dock kan vi dra in en oerhört hög omsättning varje månad med en mycket stor vinstmarginal vid försäljning av detta. Så länge det inbringar mig otroligt mycket pengar så får du och andra som tycker det är fel tycka det, sen spelar det inte mig någon roll om jag skall vara ärlig
Din inställning är helt fel. Så länge du tjänar pengar så är du beredd att bryta mot regler menar du? Varför skulle du då bry dig om mig som kund? Byt inriktning, spela enligt reglerna och sätt kunden i fokus så kommer du säkerligen lyckas bättre och slipper få den här kritiken.

Ni själva köpte också likes när ni startade er egen Facebook-sida vilket väl säger en hel del om er verksamhet...

Vad gäller den "oerhört höga omsättningen" kan vi väl hålla en koll på den när årsredovisningen kommer:

http://www.allabolag.se/9697611466/MrLike_HB
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments

Senast redigerad av tartareandesire den 2012-12-09 klockan 18:16
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 

Taggar
facebook, facebook sida, facebook sida sidor, marknadsföring


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:00.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017