Kom ihåg mig?

S: Artiklar med länk, do-follow, Åkeri, vägtransporter, flyttransporter, budtransport

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2019-09-23, 20:35 #1
GRLs avatar
GRL GRL är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2015
Inlägg: 320
GRL GRL är inte uppkopplad
Flitig postare
GRLs avatar
 
Reg.datum: Aug 2015
Inlägg: 320
Post S: Artiklar med länk, do-follow, Åkeri, vägtransporter, flyttransporter, budtransport

Hej där,

Ska sätta upp en helt ny webbplats = 0 i domänvärde än så länge inom Åkeri, vägtransporter, flyttransporter, bud transporter osv.

För att finansiera starten av den, säljer jag nu 25 artiklar på den nya webbplatsen om minst 500 (troligen mer) ord relaterat till dessa områden.

Pris: 500:- per artikel och länk, permanent artikel och do-follow länk, alltså en engångskostnad.

Tar betalt med PayPal enbart, som privatperson. Vill du ha en faktura från typ Frilansfinans dubblas summan plus moms.

Hör av dig om detta är intressant eller om du har frågor på ett PM i forumet, skriv ett svar i tråden om att du har pm´at mig med.

Du kan köpa valfritt antal artiklar om du vill, om du har flera webbplatser eller kunder.

Artiklarna varvas/publiceras med artiklar som inte innehåller länkar under en period av några veckor, och länkas enbart till webbplatser inom relaterat ämne. Valfritt länkat och relaterat keyword i artikeln.

Så hör av er så vi får ihop en bra start på webbplatsen.

Satsar på runt 100.000 ord på webbplatsen innan 2019 är över.
GRL är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2019-09-30, 12:43 #2
diego diego är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2010
Inlägg: 159
diego diego är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2010
Inlägg: 159
En lite ovanlig förfrågan. De flesta som vill köpa inlägg vill ju ha det från en så gammal och etablerad sida som möjligt, gärna med stort antal besökare också. Men det är ju givetvis värt ett besök, du kan testa att annonsera på nextcamp.se också.
diego är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2019-09-30, 16:38 #3
GRLs avatar
GRL GRL är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2015
Inlägg: 320
GRL GRL är inte uppkopplad
Flitig postare
GRLs avatar
 
Reg.datum: Aug 2015
Inlägg: 320
Klart man kan köpa en artikel på en gammal väletablerad sida, men det kostar desto mer pengar med, bara en länk på en välbesökt och rankad sida kostar runt 2500:- per år enligt priser jag själv fått på forumet, så man väljer givetvis själv om man vill ha billigt och långsiktigt eller dyrare med bra domän värde från start.

.
GRL är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:39.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017