Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


2% av en startup erbjudes till driven ungdom i Stockholm

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2014-11-06, 13:21 #1
Jespercoorell Jespercoorell är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2011
Inlägg: 24
Jespercoorell Jespercoorell är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2011
Inlägg: 24
Lightbulb 2% av en startup erbjudes till driven ungdom i Stockholm

Hej!

Är du mellan 19-25 och vill vara en viktig del i en tidig startup?
Då ska du lyssna.

Mitt namn är Jesper och är grundare av en spännande Starup. För två månader sedan gjorde vi en grundlig undersökning där det visade sig att 42% av vår målgrupp sa att de skulle använda oss. Vi fick flera e-post adresser och de bad oss höra av sig när vår hemsida var uppe.

Under första veckan skaffade vi oss en samarbetspartner i Stockholm.
Deras kunder hade klagat över det här problemet så de var redo att köra igång.

Vi kommer inte bygga det här företaget på extraordinära människor utan vi kommer bygga det på vanliga människor som gör extraordinära saker. (klyschigt men sant)

Vad vi behöver nu är:
- 2 Personer i Stockholms området med en entreprenöriell ådra som tillsammans med mig kommer sälja det här genom telefon. Då vi är i mycket tidigt stadie finns möjligheter för högre positioner inom snar framtid.

Du ska vara:
Driven
Nyfiken
Vilja utvecklas
Passionerad
Lagspelare
Dela vår vision

Detta kostar 39kr/månaden för kund och vi behöver endast sälja 8 av dessa per dag/person.

Jag har sålt i 3 år och sålde som mest 7 st paket under en dag som kostade kund 379kr/månaden och det var inget folk behövde. Det här behöver människor. Lyckas vi med att sälja 8 per/dag x 3personer = 25 st paket kommer vi inom 7 år ha en kundbas på cirka 250.000 användare runt om i världen. Går detta som jag har tänkt vilket idag verkar väldigt rimligt så har du inom 7 år 2% av ett sålt internetföretag.

Jag vet att många lämnar ut alla dessa "löften" om hur du SNABBT ska bli miljonär och hit och dit. Så är det inte här. Det är hårt jobb men vi ska samtidigt ha kul och göra skillnad med en härlig tjänst för våra kunder.

Om du är intresserad av detta tillsammans med en låg lön de första 6 månaderna är du mer än välkommen att skriva ett pm till mig där du berättar om dig själv. Lycka till. Ser fram emot att höra från dig.

Med vänliga hälsningar
Jespercoorell är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:30.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017