Kom ihåg mig?

Domainz.se crowdsourcing

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-04-05, 22:48 #1
FredrikNass avatar
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 1 995
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
FredrikNass avatar
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 1 995
Question Domainz.se crowdsourcing

Hej, postar det här för att mäta av intresse för ett projekt som jag har tänkt på ett tag.

Vi på Domainz funderar på om det finns några utvecklare som är intresserade av att bidra med kod mot reklam.

Vi söker alltså folk som vill bidra med verktyg (funktioner) inom seo, ranking, nätverk, och närliggande områden.

tanken är att ni utvecklar en liten eller stor funktion till Domainz.se, om den blir antagen in i domänlistan som funktion så får du branda funktionen så att våra medlemmar ser vem som har gjort den, och du får länk inifrån din egen funktion till din sida. Domainz har runt 800 medlemmar, där det stora antalet är duktiga webmasters. Vi har tio tusen tals domäner i vår databas, en funktion som utvecklas kan potentiellt synas på alla domäner.

Det hjälper om du ar duktig på Wordpress/buddypress & php, stor kunskap om api:er som soap, oAuth, etc är fördelaktigt.

Om du är intresserad eller vill veta mer, så går det bra att ta kontakt med mig på nas.fredrik[a]google epost eller via pm antingen här på WN eller direkt på Domainz.se

Om du vill vara med, ta kontakt och presentera din idé så att inte flera personer jobbar på samma idé.

Vänligen,
Fredrik Näs
FredrikNas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 

Taggar
crowdsourcing, domainz.se, reklam, utveckling, wordpress


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:36.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017