Kom ihåg mig?

Affärsidee, programmerare LÄS

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-08-16, 12:55 #1
Infos avatar
Info Info är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Aug 2010
Inlägg: 10
Info Info är inte uppkopplad
Nykomling
Infos avatar
 
Reg.datum: Aug 2010
Inlägg: 10
Standard Affärsidee, programmerare LÄS

Hejsan!

Jag heter Kevin och är en kille på 29 år bosatt i Göteborg.
Idag jobbar jag med mediaförsäljning & marknadsföring på en av Sveriges största och mest välbesökta sidor. Jag har alltid många bollar i luften och är en driven person som älskar tanken på att bygga upp något lönsamt och vinstdrivande projekt.

Har en idee på en datingsida.
-Jo jag vet att det finns massor och att konkurensen är stenhård.

Detta innebär att man kan locka över en hel del av annvändarna från dom stora betalsidorna till denna site. Antingen i syfte att driva sidan vidare eller i framtiden sälja den.

Söker HELST :

*En driftig mycket duktig programerare som tillsammans med mig vill komma på ideer och lösningar samt programera sidan. Eller en partner som vill gå in i detta som delägare.
Jag kommer inte kunna betala ut någon lön för jobbet, utan erbjuder dig att tillsammans med mig bygga upp en unik idee, som garranterat kan generera mycket stora pengar.

Har många ideer, men börjar med denna och ser hur intresset är.
Jag är realistisk och det bör du med vara, behöver dig som till 100% är driftig gillar att kämpa trots motgångar och som liksom jag brinner för PENGAR!

Även öppen för förslag från dig/er som söker en mycket driftig kille som kan försäljning & marknadsföring. och som alltid ger 100% och aldrig ger upp

Har du en bra affärsidee eller liknande.
Hör av dig


/Kevin
Info är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:00.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017