Kom ihåg mig?

Driver du en välbesökt blogg med ungdomar som målgrupp?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-09-04, 17:53 #1
Dakotas avatar
Dakota Dakota är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Nov 2009
Inlägg: 1 298
Dakota Dakota är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Dakotas avatar
 
Reg.datum: Nov 2009
Inlägg: 1 298
Standard Driver du en välbesökt blogg med ungdomar som målgrupp?

Hej,
I egenskap utav någon jag skulle kunna kalla "klient" så efterlyser jag nu efter personer som driver välbesökta bloggar, med målgruppen ungdomar och/eller även hip-hopp/rapp/musik.

Personen i fråga är en artist som bland annat finns omnämnd på t.ex Wikipedia, han är engagerad i ett eget skivbolag och är nu i startgroparna på att ta sig och sin musik ut i världen. Han har för tillfället en låt på Spotify, men det kommer givetvis öka drastiskt vid ett ev. skivkontrakt.

På Tisdag så smäller det, då kommer han att träffa några representanter för ett större skivbolag och vi hoppas givetvis på att det skall gå bra vid detta möte.

Det vi är ute efter är att samarbeta med personer som stämmer in på ovanstående önskemål. Vi kommer behöva er hjälp att sprida ut honom tills Tisdag, och få folk att hitta hans Fanpage och så vidare.

Det vi erbjuder tillbaka mot detta är möjligheten att få tjänster tillbaka i framtiden som ni kan ha nytta av, t.ex signering utav föremål som sedan lottas ut till era medlemmar, och så vidare.

Pga. olika omständigheter så uppger vi namn och övrig information först vid mer ingående kontakt via PM eller mail: [email protected]

Mvh
Henrik och Artist.
Dakota är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:38.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017