Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Wannabe-Entreprenör söker likasinnad i Göteborg

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-08-17, 09:02 #1
lukasbrismans avatar
lukasbrisman lukasbrisman är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2007
Inlägg: 159
lukasbrisman lukasbrisman är inte uppkopplad
Medlem
lukasbrismans avatar
 
Reg.datum: Sep 2007
Inlägg: 159
Lightbulb Wannabe-Entreprenör söker likasinnad i Göteborg

Hej!

Jag är en driven 28-åring med massa fantasifulla projekt i huvudet. Driver några hemsidor med fokus mot intäkter affiliateprogram och adsense.

Mitt problem är att jag har svårt att begränsa mig och fokusera enbart på ett projekt då jag vill göra mycket samtidigt. Behöver en partner som kan både sporra och begränsa mig. Har samtidigt ett heltidsjobb, men med rätt projekt kan jag satsa både tid och pengar.

Söker därför en likasinnad person med mycket idéer som tillsammans med mig vill testa sig fram med olika projekt. Må det vara rena adsense-sidor, mer sofistikerade affiliatesidor eller ren e-handel. Spelar ingen roll vilket, men målet är givetvis att få mycket trafik och i slutändan tjäna pengar

Själv besitter jag grundkunskaper inom det mesta som har med webdesign, SEO, internetmarknadsföring, olika CMS (främst Joomla, Wordpress), affiliate, adsense, adwords, osv, att göra. Har sysslat mycket med ovanstående i flera år.

Det spelar ingen större roll om du inte har mer än baskunskap inom datavärlden. Givetvis vore det önskvärt om du besitter ungefär samma kunskaper som mig, och att du har bred fantasi och gillar att skriva. Men viktigaste egenskapen är att du är en driven person med mycket idéer.

Bor du i Göteborg och tycker att ovanstående passar in på dig. Skicka gärna ett PM
lukasbrisman är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:32.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017