Kom ihåg mig?

Officiella Smart Reponse-tråden

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-03-01, 11:55 #1
SmartResponses avatar
SmartResponse SmartResponse är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 40
SmartResponse SmartResponse är inte uppkopplad
Nykomling
SmartResponses avatar
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 40
Standard Officiella Smart Reponse-tråden

Hej alla!

Mitt namn är Jacob och det är med stor glädje som jag kan informera om att vi nu finns med här på WN!
Jag personligen är Country/Account Manager här hos Smart Response och har många års erfarenhet av affiliate marknadsföring, både som manager och som affiliate.

Smart Response är ett danskt affiliate nätverk som funnits sen 1999 så företaget i sig har många års erfarenhet och vet vad publisher/affiliates och advertisers behöver och vill ha.
Tyvärr är vi i dagsläget inte så stora i just Sverige. De marknader vi är störst i är Danmark och Finland men det är vårt mål att bli lika stora även i Sverige.

Jag skapade denna tråd för att agera som en supportgren för alla som vill registrera sig eller som redan är advertiser eller publisher/affiliate hos oss.

Alla är hjärtligt välkomna att antingen posta ett inlägg här i forumet eller skicka ett privat meddelande till mig och så svarar jag så fort som möjligt.
Man kan så klart även maila mig direkt på jsu@smartresponse.se.

Vi har en hel del kampanjer och program men de som är störst och bäst just nu är:
  • Leksaksundersökning - Vinn leksaker för 10 000kr
  • Thorn - låna upp till 50 000kr till en ränta på 9,9%
  • Front underkläder för 0kr
Fler kampanjer och program läggs hela tiden in.

Ser fram emot att få jobba med er och prata med er här i forumet.

Med vänliga hälsningar,
Jacob
SmartResponse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-03-06, 12:23 #2
SmartResponses avatar
SmartResponse SmartResponse är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 40
SmartResponse SmartResponse är inte uppkopplad
Nykomling
SmartResponses avatar
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 40
Standard 2 iphones utdelade

Idag delade vi presentkort för Februari till en misstänksam men oerhört glad vinnare i Njurunda i Medelpad. Hon vann 2 st iPhone 5 och vi hoppas hon har någon att dela dem med. Stort grattis Gunilla!
SmartResponse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-03-08, 15:42 #3
SmartResponses avatar
SmartResponse SmartResponse är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 40
SmartResponse SmartResponse är inte uppkopplad
Nykomling
SmartResponses avatar
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 40
Hej alla!

Nu så här innan helgen tar vid så har vi precis lagt upp en ny kampanj.
Det är en undersökning som heter "Bostadsundersökning".

Alla besökare som genomför undersökningen har möjlighet att tävla om möbler för
50 000 kr!!

Alla ni publishers får även en ganska "sweet" deal.
Som något nytt kommer ni bli ersatta för ”first page”, det vill säga redan på första sidan.
Detta innebär konkret att ni få 1 DKK efter att deltagaren har knappat in sin personinfo + gått igenom första sidan. Resterande ersättning upp till 12 DKK får ni som vanligt vid komplett genomförande av undersökningen.

Bara hojta till om ni har frågor kring detta, eller om andra saker för den delen.

Ha en fortsatt trevlig fredag och en riktigt underbar helg!

Mvh
Jacob
SmartResponse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-03-14, 11:28 #4
SmartResponses avatar
SmartResponse SmartResponse är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 40
SmartResponse SmartResponse är inte uppkopplad
Nykomling
SmartResponses avatar
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 40
Standard Ny undersökning, Thailandsundersökning

Hej!

Nu har vi lagt till ännu en kampanj i vårt nätverk, Thailandsundersökning.

Denna gång måste besökaren genomföra en undersökning för att få chansen att vinna en lyxresa för 2 personer till Thailand, inklusive 20 000 kr i fickpengar!!

Publishers får 12DKK / lead och kampanjen håller på till den 1a juni 2013.

Som vanligt, har ni någon fråga är det bara till att höra av sig, oavsett om det handlar om denna kampanjen specifikt eller någon annan.

Ha en fortsatt trevlig dag.

Mvh
Jacob
SmartResponse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-03-22, 15:52 #5
SmartResponses avatar
SmartResponse SmartResponse är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 40
SmartResponse SmartResponse är inte uppkopplad
Nykomling
SmartResponses avatar
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 40
Nu börjar vi närma oss slutet av månaden och påsken!

Under mars månad har vi haft många undersökningar/tävlingar men månaden är inte helt slut än och som avslutning bestämde vi oss för att lägga till ytterligare en undersökning,
Samsung Galaxy undersökning!

Som publisher får man 1 DKK i ersättning efter "first page". Vilket som vanligt innebär att när en deltagare angett sin personinfo och gått igenom första sidan får du 1 DKK.
Resterande, upp till 12 DKK, får du som vanligt vid komplett genomförande av undersökningen.
Det är alltså mycket enklare att tjäna pengar på denna undersökning

Deltagare i undersökningen har chansen att vinna 2 stycken Samsung Galaxy
S4.
Men, undersökningen är bara öppen till den 1 april och kommer alltså avslutas samtidigt som dessa:
Påskundersökningen
Leksaksundersökning

Så ta tillfället i akt och verkligen "pusha" dessa kampanjer nu under slutspurten!
Samsung Galaxy undersökningen kan generera bra med leads då det är en så
pass populär produkt, plus att deltagarna inte behöver vänta särskilt länge på att få reda på vinnaren.

Kan ju påminna om att iPhone 5 undersökningen vanns av en svensk kvinna i
förra månaden och jag personligen hade GÄRNA sett att ännu en svensk vinner denna tävling!

Allt material ligger redan i systemet så sätt igång redan idag så du kan få ut så mycket som möjligt av helgen.

Skulle du ha några frågor eller fundering är du som vanligt hjärtligt välkommen att höra av dig till mig, antingen över mail, telefon eller Skype.

Ha en bra helg och en riktigt trevlig påsk i nästa vecka!!

Mvh
Jacob
SmartResponse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-04-03, 11:04 #6
SmartResponses avatar
SmartResponse SmartResponse är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 40
SmartResponse SmartResponse är inte uppkopplad
Nykomling
SmartResponses avatar
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 40
Hejsan alla!

Nu är påsken över och jag hoppas den varit bra och att ni njutit av lite ledighet.

Även första april har kommit och gått, hoppas ni inte blev lurad av någon, vilket också betyder att några av våra undersökningar har avslutats.

De undersökningar som avslutats och tagits bort ur systemet är:
Leksaksundersökningen
Påskundersökningen
Samsungundersökningen

Vi har också lagt till en ny undersökning som vi vet kan generera en hel del leads, Appleundersökning!

Personer som genomför undersökningen har en chans att vinna produkter från Apple till ett värde av 50 000kr! Och vi vet alla hur pass populära och eftertraktade Appleprodukter är.
Ni har alltså just nu ett gyllene tillfälle då vi är det enda affiliate nätverk som erbjuder ett sådant bra pris.
Allt material ligger som vanligt redan online och väntar.

Som affiliate får man 12DKK per lead.

Appleundersökningen kommer vara live fram till den 1a juni 2013.

Övriga tävlingar som kan vara värt att marknadsföra, eftersom de är populära på den svenska marknaden, är:
Bostadsundersökning - Tävla om möbler för 50 000kr, ligger uppe fram till 1a juni.
Livsmedelsundersökning - Tävla om livsmedel för 50 000kr, ligger uppe fram till 1a juni.

Som vanligt, är det någon som har några frågor eller funderingar är ni så klart hjärtligt välkomna att höra av er till mig.

Mvh
Jacob
SmartResponse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-04-05, 14:36 #7
SmartResponses avatar
SmartResponse SmartResponse är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 40
SmartResponse SmartResponse är inte uppkopplad
Nykomling
SmartResponses avatar
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 40
Hej!,

Då var det återigen fredag men innan helgen påbörjas ville jag bara passa på och skicka ut lite information om att vi har lagt till två nya program i vårt system idag.

"EFI - Hydro 5 SE" - Hydro 5 är en ny herrakhyvel från Wilkinson som man kan beställa gratis.
"EFI - Inutuition SE" - Intuition är ett allt-i-ett hårborttagningssystem med tvål och lotion för kvinnor, även denna är gratis att beställa.

Som affiliate får man 65 DKK per lead, vilket gäller båda programmen.

Alla creatives ligger redan i systemet så det är bara till att tuta och köra så fort ni kan.

Har ni frågor, funderingar får ni gärna kontakta mig.

Ha en riktigt underbar helg!

Mvh
Jacob
SmartResponse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-04-09, 15:34 #8
SmartResponses avatar
SmartResponse SmartResponse är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 40
SmartResponse SmartResponse är inte uppkopplad
Nykomling
SmartResponses avatar
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 40
Hej,

Idag är det tisdag och som en liten mjukstart av veckan har vi bestämt att lägga en ny undersökning online idag:
Londonundersökning

Personer som deltar i Londonundersökningen kommer ha chansen att vinna en shoppingresa till London och 5 000kr i fickpengar!

Som affiliate får man 12DKK per lead som vanligt och alla creatives ligger redan online och väntar på att bli hämtade.

Så det är bara till att sätta igång och marknadsföra, och jag skulle tro att många där ute är sugna på en shoppingresa till London, speciellt efter denna långa vinter.

Under veckans gång kommer vi dessutom försöka få ut några fler kampanjer/undersökningar, så var beredda på fler poster från mig här i forumet.

Frågor och funderingar får du gärna komma med, jag står till ert förfogande.

Mvh
Jacob
SmartResponse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-04-12, 14:58 #9
SmartResponses avatar
SmartResponse SmartResponse är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 40
SmartResponse SmartResponse är inte uppkopplad
Nykomling
SmartResponses avatar
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 40
God dag!

Som tidigare nämnt i veckan så skulle vi lägga upp fler kampanjer denna veckan, vilket gjorde idag.

Nu kan man också hitta en kampanj som heter "USA undersökning".

Ersättning för denna undersökning är lite annorlunda jämfört med förra.
Du får här 1 DKK efter "first page", vilket innebär att du får 1 DKK när en deltagare har klarat av pusslet och fyllt i sina uppgifter.
Resterande ersättning, upp till 12 DKK, får ni som vanligt vid komplett genomförande av undersökningen.

Deltagare av USA undersökningen har chansen att vinna en lyxresa för två personer till USA, man bestämmer själv destinationen.

Undersökning kommer att vara tillgänglig fram till den 1a juni då vi drar en vinnare, så det är gott om tid att marknadsföra.

Allt material ligger online så det är bara att hämta ner och starta.

Nu får ni alla ha en fortsatt bra fredag och en riktigt trevlig helg!

Mvh
Jacob
SmartResponse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-04-15, 16:48 #10
SmartResponses avatar
SmartResponse SmartResponse är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 40
SmartResponse SmartResponse är inte uppkopplad
Nykomling
SmartResponses avatar
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 40
Hejsan,

Måndag och en ny vecka ligger framför oss.

Som en liten extra morot denna vecka kommer jag att erbjuda alla affiliates en förhöjd ersättning för Efi kampanjerna Hydro 5 och Intuition.

Alla som levererar 10 leads eller fler per kampanj fram till den 19 april får följande 30 dagar förhöjd ersättning för den eller de kampanjerna.
Idag ligger ersättning på 65DKK/lead (ca 72SEK), och om man klarar gränsen så kommer man istället att få 75DKK/lead (ca84SEK).

Förhöjningen förlängs automatiskt efter 30 dagar om man levererar 20 eller fler leads under perioden.

Som vanligt kan man alltid höra av sig till mig om man har några frågor eller funderingar.

Lycka till och ha en fortsatt trevlig vecka

Mvh
Jacob
SmartResponse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Taggar
affiliate, affiliatenätverk, affiliateprogram, affiliates, smart response


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:25.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017