Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Social nyhetssida

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2015-03-27, 10:26 #1
quickhelps avatar
quickhelp quickhelp är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2007
Inlägg: 127
quickhelp quickhelp är inte uppkopplad
Medlem
quickhelps avatar
 
Reg.datum: Oct 2007
Inlägg: 127
Standard Social nyhetssida

Hej,

Nedan följer lite information om det jag söker.
Har ni frågor/kritik/feedback/kommentarer så ta det antingen i tråden eller skicka ett PM till mig.

Bakgrund
Det finns ett antal "sociala" nyhetssidor, men många av dessa länkar bara till andra artiklar. Jag har en idé om en vidareutveckling av detta där deltagare själva kan skriva deras nyheter (samt många fler funktioner).
Jag har tillsammans med några gjort en hel del grundläggande designarbete samt listat ner en lång backlog på de funktioner som ska finnas (en del kräver lite avancerade algoritmer för att det ska bli tillräckligt bra). Vi har även börjat koda på websidan.
Jag hoppas att denna info är tillräcklig för dig att veta i vilket område detta berör - mer information ges privat till de intresserade.

Om mig
Jag är en Civ.ing. i Datateknik (KTH) och har jobbat som programmerare i några år. I dagsläget jobbar jag som konsult och har tidigare även haft roll som lösningsarkitekt och nu som projektledare.
På min fritid programmerar jag lite då och då på egna hobbyprojekt (Java, JEE, JSF, Android, iOS).

Vad jag söker
Jag söker en driven och engagerad programmerare som kan Java, JEE och JSF och andra webtekniker/verktyg som kan behövas (plus om du är bra på algoritmer).
Jag söker även en duktig designer och det är ett plus om du även kan HTML/CSS.
Skicka gärna referenser på det du har gjort innan.

Vad du får
Jag kan i dagsläget inte erbjuda någon form av finansiell kompensation, utan du blir en partner i detta. Därmed är det viktigt att du anser att detta projekt låter kul och intressant. När en kommersialisering görs och ett bolag startas så delar vi lika på allt.
quickhelp är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:47.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017