Kom ihåg mig?

Intressekoll - softisar.se

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2020-08-21, 12:20 #1
fgr fgr är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Aug 2012
Inlägg: 28
fgr fgr är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Aug 2012
Inlägg: 28
Standard Intressekoll - softisar.se

www.softisar.se är till salu.

Säljer www.softisar.se, en sajt som säljer sexleksaker för män. Softisarna var de allra första lösvaginorna för män uppfunnen av en svensk runt år 2000. Han sålde mer än 700.000 i Sverige de första åren han höll på med dem, och ytterligare några hundratusen utomlands. Penthouse hade tom ett nummer där de skickade med en softis i varje tidning! När uppfinnaren gick i pension köpte jag kvarvarande lager. Märkesskydd finns och även det gamla patentbrevet finns kvar (även om det inte gäller men som kul kuriosa).

OBS detta är ett lager som är avskrivet och borta ur alla rullor - alltså ren förtjänst för den som är påhittig och driftig.

Allt får plats i en garderob. Lager, påsar att skicka i, smågrejer som frimärken och adresslappar o.s.v. tar mycket liten plats. Just nu ligger hela lagret i 5 eller 6 sådana där papperskassar som man köper på mataffären.

Det finns cirka 12.000 kvar i lager. Till kund är priset i snitt 14kr.

OBS! Med nya regler för moms kan du driva detta på ganska lagom nivå och slippa betala moms. Upp till omsättning på 30.000 är numera befriad från moms. Sajten omsätter ganska exakt runt 30.000/år så det är ju perfekt!

Detta medföljer:

- cirka 12.000 softisar, utpris värde runt 168.000:-

- 7-8 kg hysorb (förtjockningsmedel som gör att man kan justera hur tigth man vill ha sin softis). Det går att sälja 40 gram för en hundring cirka, det gör att hysorben är värd nästan 20.000 mot kund.

- förpackningspåsar som förmodligen räcker till hela lagret

- glidmedel, cirka 50 engångspåsar

- sajter: softisar.se, sexsak.se, softie4u.com

- konton på facebook och instagram

Mycket enkel, den sköter sig själv utan reklam. Ibland kommer det ingen order alls på tre veckor, sen trillar det in 3-4 beställningar samma dag. Så det finns med andra ord en stor potential för den som lägger ner lite tid på sociala medier & enkel reklam!

Jag säljer den av flera anledningar: jag vill lägga pengarna från försäljningen på annat skoj, och jag har också fulltid med ett företag jag jobbar i. Detta var en kul sak som jag ville prova för att ha en webbshop där produkten kunde skickas i vanliga kuvert utan krånglig pakethantering och det funkar verkligen bra, smidigt och enkelt.

Obs - ge ett bud, jag överväger alllt utom rena skambud :-)
fgr är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2021-06-12, 21:32 #2
fgr fgr är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Aug 2012
Inlägg: 28
fgr fgr är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Aug 2012
Inlägg: 28
Softisar är fortfarande till salu och jag kan tänka mig en ganska substantiell sommarrabatt för den som är intresserad! Just nu finns det cirka 11.000 softisar i lagret, värda 154.000 mot kund. Kan släppa allt för 25% av det värdet och avrundat nedåt lite till 35.000. Är du riktigt snabb och seriös kan du säkert pruta lite till.

Senast redigerad av fgr den 2021-06-12 klockan 21:41
fgr är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2022-04-19, 22:58 #3
fgr fgr är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Aug 2012
Inlägg: 28
fgr fgr är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Aug 2012
Inlägg: 28
Just nu cirka 10.000 kvar i lager. Pris som tidigare kommentar. Håller påmed massiv utrensing inför den där flytten som äntligen blir av. Hej då huset, hejhej liten lägenhet. Så den som är hågad kan göra sig en bra affär!
fgr är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2022-07-14, 22:29 #4
fgr fgr är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Aug 2012
Inlägg: 28
fgr fgr är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Aug 2012
Inlägg: 28
Update, drygt 8000 kvar i lager. Säljer gärna i en snabb affär. Enkel orsak: ska flytta, lägenheten jag köpte byggs just nu och huset är sålt. Under mellantiden blir det en liten tvåa. Kan även tänka mig byte med en eller flera andra sajer som genererar i alal fall en del pengar, behöver inte vara så mycket.
fgr är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:21.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017