Kom ihåg mig?

Söker en driven mångsidig entreprenör

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2017-05-14, 13:07 #1
Shath Shath är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 7
Shath Shath är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 7
Standard Söker en driven mångsidig entreprenör

Jag hoppas jag postar detta i rätt kategori.

För cirka 10 år sedan va jag en ung och idérik entreprenör. Däremot en entreprenör utan pengar. Så jag fick börja med 500 kronor plus kostnaden för att starta enskilda firman och fick gneta år efter år. Nu 10 år senare har det vuxit till mycket. Nu har jag kapital och är fortfarande idérik men... ingen tid.

Jag letar efter en person som är på samma resa som jag tagit, men som kanske tagit sig halvvägs. Som är driven, självlärd och mångsidigt. En som kommit halvvägs, som har gjort sina missar och där kapital är det som hade gjort den stora skillnaden till att lyckas.

Jag har affärsidéer, som jag vill genomföra. Men behöver en kreativ, driven entreprenör som kan ta stafettpinnen och börja springa. Jag går in med kapital, bolagsstrukturering, bokföring, etc, allt annat tråkigt för att möjliggöra att du kan endast fokusera på att springa. Du får självklart både delägarskap och lön.

Finns du där ute?

PM gärna mig
Berätta om dig själv, dina idéer, dina kunskaper, dina projekt både de som lyckats och misslyckats.

Hoppas vi finner varandra!

Mvh
Shath är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:52.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017