Kom ihåg mig?

Handsprit.shop Affiliate sajt

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2020-04-06, 11:46 #1
SysXpls avatar
SysXpl SysXpl är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2018
Inlägg: 38
SysXpl SysXpl är inte uppkopplad
Nykomling
SysXpls avatar
 
Reg.datum: Nov 2018
Inlägg: 38
Standard Handsprit.shop Affiliate sajt

Säljer hansprit.shop affiliate sajt som gör provision nästan varje dag. Har bara provat Adtraction och Adrecord.

Så här ser statistiken ut just nu. De senaste 7 dagarna enligt Analytics.



Jag har fått upp sajten till sida 1 på "köp handsprit", "köpa handsprit" och toppen av sida 5 på bara "handsprit". Jag har gjort flertalet länkbyten nyligen som antagligen inte syns i metrics. (några starka länkar!) och fyllt på med lite innehåll från bl.a pixabay.

Jag säljer sajten inkl. domän. Tidigare tänkte jag mig kanske 20 000 - 50 000 kr men nu har jag insett att det kanske inte blir helt realistiskt. Jag kan släppa den för 9700 kr+moms. INGA artiklar/länkar är sålda på sajten ännu. INGA länkbyten är gjorda (från) sajten.

Den som tänker att det bara är "tillfälligt" med Coronakrisen ska vara medveten om att vi hade en liknande rusch då handspriten sålde slut när det var svininfluensa.

https://www.jp.se/artikel/pandemin-som-kom-av-sig

"För tio år sedan var svininfluensan i allas medvetande. Handspriten sålde slut och myndigheterna genomförde den största vaccinationsinsatsen i Sveriges historia. "

Så för den som är inne för the long run med sajten kan detta bli en utmärkt kassako, särskilt om man gör en webbshop och skaffar sig ett större lager med handsprit. Vi har haft fågelinfluensa, SARS, MERS och galna kosjukan bland annat så vi kommer sannorlikt få liknande scenarion framöver igen.

För den som inte är intresserad att ha en webbshop gör sig sajten annars utmärkt som en lite bättre PBN-sajt (eller satelitsida) för den som vill t.ex. stötta en sjukvårds sajt.

Så här ser min provision ut hos Adtraction just nu:



Hör av er på PM om ni är intresserade.
SysXpl är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:10.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017