Kom ihåg mig?

Länkar till min personliga blogg (€50 - €400)

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2020-02-24, 11:04 #1
Jontz Jontz är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2010
Inlägg: 95
Jontz Jontz är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2010
Inlägg: 95
Standard Länkar till min personliga blogg (€50 - €400)

Hej!

Betalar €50-400 per länk till min personliga blogg JohannesLarsson.com

Har en utmaning att ranka 1a på "Johannes" (Google.com). Det kommer krävas en hel del länkar, så jag tänkte göra det lätt för mig (och er) att göra snabb affär som inte tar för mycket tid.

Om du hittar något intressant inlägg på min blogg som du skulle vilja länka till:
- Skicka din blog URL till mig för snabbt godkännande och prisinfo här på WN eller till min email hello@johanneslarsson.com. Pris baseras på relevans, språk, DR, och organisk trafik. Det måste vara en riktig sajt (inget snappat), gärna personlig blogg eller liknande.
- Lägg till en länk (dofollow) till något av mina blogginlägg, i något av dina kommande inlägg som du tycker passar. Inga specifika krav, men desto bättre relevans, desto bättre för oss båda.
- Skicka URL till mig när det är uppe. Vi skickar över sagt belopp via Paypal eller banktransaktion inom 7 dagar. Länken måste ligga kvar så länge du äger domänen.

Tanken med detta upplägg är att det ska gå snabbt och smidigt för båda. Prut eller diskussion kring detta är inte aktuellt. Nofollow länkar kommer inte godkännas.

Frågor besvaras gärna här i tråden, tack på förhand!
Jontz är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2020-03-23, 15:53 #2
Jontz Jontz är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2010
Inlägg: 95
Jontz Jontz är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2010
Inlägg: 95
Många snabba deals redan gjorda, tack för alla smidiga människor på WN. PS: Länkar köpes fortfarande!
Jontz är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:55.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017