Kom ihåg mig?

Varning för Misshosting

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2019-07-04, 07:21 #11
Captain Thailands avatar
Captain Thailand Captain Thailand är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 4 346
Captain Thailand Captain Thailand är inte uppkopplad
Supermoderator
Captain Thailands avatar
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 4 346
Mina 50 cents:

Plus: Väldigt trevligt och konstruktivt bemötande när man har problem. Oftast så löser de dem istället för att bestrida.

Minus: Alldeles för ofta förvirrat kring fakturor, förnyelser, valutakonvertering etc. Detta tycker jag Miss verkligen bör ta tag i, om de inte vill uppleva massflykt.
__________________
-
Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains
• Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20.
Captain Thailand är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2019-07-05, 07:05 #12
SysXpls avatar
SysXpl SysXpl är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2018
Inlägg: 38
SysXpl SysXpl är inte uppkopplad
Nykomling
SysXpls avatar
 
Reg.datum: Nov 2018
Inlägg: 38
Jag var väldigt missnöjd med Misshosting som webbhotell... så jag gick över till Inleed och jag skulle vilja påstå att de är ett av de absolut bästa i Sverige. I af. enligt mina upplevelser. Jag har dock kvar domäner på misshosting samt Godaddy.... jag funderar på att flytta de någon annanstans framöver.

Jag har lite luddigt minne nu för det var ett tag sedan och jag var väldigt väldigt trött, men jag har för mig att de t.om. gav min auth kod på support chatten. TÄNK om jag inte var den jag utgav mig för att vara!? Men sedan så kom jag på att det krävs en blankett för att flytta domän, så jag kanske rör ihop det något. Sedan har jag haft bra support i det stora hela men hon som är chef (tror jag) är väldigt arrogant och har dåligt bemötande. Omotiverad att hjälpa, smått otrevlig helt utan anledning och tar 100 år på sig att lösa det mest basala. Det var min upplevelse för något år sedan i af.
SysXpl är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2019-07-09, 19:56 #13
Rbin Rbin är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2010
Inlägg: 393
Rbin Rbin är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2010
Inlägg: 393
Citat:
Ursprungligen postat av SysXpl Visa inlägg
Jag var väldigt missnöjd med Misshosting som webbhotell... så jag gick över till Inleed och jag skulle vilja påstå att de är ett av de absolut bästa i Sverige. I af. enligt mina upplevelser. .
Har gjort exakt samma resa, har kvar en del domäner hos Missdomain och det är en klump i magen att ha dom där efter fatala misstag som de har gjort.

Betalt och reggat domän för att 6 månader senare se att domänen aldrig registrerades men ändå låg på mitt konto (luftdomän) och en annan person tagit den...
Rbin är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2019-07-11, 22:54 #14
Knalli Knalli är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2007
Inlägg: 189
Knalli Knalli är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2007
Inlägg: 189
Kan inte mer än hålla med. Fick betala för ett SSL certifikat som jag sagt upp för flera år sedan. Orkade inte bråka så betalade. Få se om det kommer en faktura igen nästa år. Fast jag bad att få bekräftat att det sagts upp.
Knalli är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2019-07-12, 10:44 #15
niklas_SWEDs avatar
niklas_SWED niklas_SWED är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jan 2011
Inlägg: 400
niklas_SWED niklas_SWED är inte uppkopplad
Flitig postare
niklas_SWEDs avatar
 
Reg.datum: Jan 2011
Inlägg: 400
Citat:
Ursprungligen postat av Knalli Visa inlägg
Kan inte mer än hålla med. Fick betala för ett SSL certifikat som jag sagt upp för flera år sedan. Orkade inte bråka så betalade. Få se om det kommer en faktura igen nästa år. Fast jag bad att få bekräftat att det sagts upp.
Fast där gör du ju lite fel. Det är ju precis såna som du som gör att de säkerligen fortsätter på detta viset.

Men mest lutar det åt att det inte har koll på sina system, eller skiter i vilket.
niklas_SWED är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:44.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017