Kom ihåg mig?

Utbildningar för småföretagare

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-06-22, 00:49 #11
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Alla småföretagare är nybörjare i början.... så tänkte jag....

Man kan ha haft eget företag i flera år och tycka att man har brister man kan förbätrra på vissa områden och då är man nybörjare på de områdena.... lite åt det hållet tänkte jag....

Med begreppet nybörjare menar jag; "Långt ifrån fullärd, och kan lära sig massor av nya nyttiga saker...."
Conny Westh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-06-22, 09:47 #12
e-town e-town är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2009
Inlägg: 50
e-town e-town är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2009
Inlägg: 50
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyWesth Visa inlägg
Alla småföretagare är nybörjare i början.... så tänkte jag....

Man kan ha haft eget företag i flera år och tycka att man har brister man kan förbätrra på vissa områden och då är man nybörjare på de områdena.... lite åt det hållet tänkte jag....

Med begreppet nybörjare menar jag; "Långt ifrån fullärd, och kan lära sig massor av nya nyttiga saker...."
Då är vi inne på helt samma linje. De större företagen har anställda som sköter vissa specifika saker medans småföretagaren måste hålla reda på ALLT själv/själva.

Just offentlig upphandling har kommit fram från medlemmar som tycker att det är svårt att fylla i handlingarna på bästa sätt när de ska tävla med de större bolagen. Därför tänkte jag att det kunde vara nyttigt att ta med just den punkten....
e-town är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-06-22, 14:11 #13
MusikMixen MusikMixen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Feb 2008
Inlägg: 1 527
MusikMixen MusikMixen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Feb 2008
Inlägg: 1 527
Citat:
Ursprungligen postat av e-town Visa inlägg
Då är vi inne på helt samma linje. De större företagen har anställda som sköter vissa specifika saker medans småföretagaren måste hålla reda på ALLT själv/själva.

Just offentlig upphandling har kommit fram från medlemmar som tycker att det är svårt att fylla i handlingarna på bästa sätt när de ska tävla med de större bolagen. Därför tänkte jag att det kunde vara nyttigt att ta med just den punkten....
Är det för allmänheten eller enbart företaget du håller kurser för? Tycker det hela låter väldigt intressant Skatteverkets "Starta eget" har jag varit på två ggr, det är ngt av de bästa utbildningarna jag varit med om.
MusikMixen är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:05.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017