Kom ihåg mig?

Utvecklare/Produktägare till spännande start up

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2023-01-13, 11:23 #1
stfinternational stfinternational är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 93
stfinternational stfinternational är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 93
Exclamation Utvecklare/Produktägare till spännande start up

Jag sitter i styrelsen på ett väldigt spännande bolag som funnits sedan 2017 med en enormt stark styrelse. Bolaget tog in mig då det behövdes en nystart efter pandemin då verksamheten i princip lades ner.

Bolaget har en unik marknadsposition på den växande "gig marknaden" och har plöjt in mycket pengar på en helt egen app och eget system.

Problemet just nu är att vi inte har väldigt mycket kapital i kassan och försöker hitta kreativa lösningar för att komma vidare då jag anser att appen framför allt behöver upppdateras, ett par funktioner läggas till och så vidare för att vi ska komma framåt.

Jag skulle egentligen vilja ha in en CTO som är produktägare men ekonomin finns inte där i dagsläget så jag kikar på kreativa lösningar. När vi väl är igång och tar nästa kapitalrunda så blir det självklart möjligt att rekrytera en CTO så den möjligheten är självklart inom räckhåll.

En bra lösning skulle vara om du finns där ute som t.ex. kör egen konsultlåda eller har ett jobb vid sidan av men kan tänka dig att lägga några timmar varje vecka på vårt projekt mot t.ex. en lite lägre ersättning än vad man "normalt" kan ta men med en uppsida för att kanske få aktier eller liknande.

Vår initiala kapitalrunda innan något fanns på plats var 20M SEK så det är på den värderingen som både styrelse och externa finansiärer gått in. Men så ser inte verkligheten ut just nu. Däremot så är framtiden väldigt spännande och vi har redan blivit uppvaktade av stora aktörer som är intresserade av att förvärva bolaget i framtiden när det visas på resultat.

Vår plattform bygger på följande stack:

JavaScript
Node.js
MongoDB
React Native (with Expo)
React Native for Web
Docker
AWS

Om du behärskar dessa områden (du behöver inte vara senior) och skulle vilja höra mer så tar jag gärna ett möte med dig antingen live eller online. OBS! Du behöver INTE finnas i Stockholm där vi finns utan kan bo var som helst men önskvärt är att du har möjlighet att komma förbi kontoret en eller ett par gånger i månaden för att vi ska kunna ses och skapa en skön teamkänsla.

Eftersom jag själv inte är utvecklare så kommer jag att få hjälp med att utvärdera lämpliga kandidater av en annan person.

Jag hoppas att jag kan hitta en lämplig person här och tveka inte att tipsa vänner/bekanta om ni tror att dom kan vara intresserade!
stfinternational är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2023-09-10, 08:25 #2
agneos agneos är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: May 2011
Inlägg: 30
agneos agneos är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: May 2011
Inlägg: 30
Standard är intresserad

Hej!

Kan du skicka mig PM om mer info?

MVH
Milad Yalda
agneos är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:37.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017