Kom ihåg mig?

Engelskspråkig sjukdomssida

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2015-10-30, 15:00 #1
Stefan Johanssons avatar
Stefan Johansson Stefan Johansson är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2010
Inlägg: 162
Stefan Johansson Stefan Johansson är inte uppkopplad
Medlem
Stefan Johanssons avatar
 
Reg.datum: Aug 2010
Inlägg: 162
Standard Engelskspråkig sjukdomssida

Hej!

Jag påbörjade ett projekt med en engelskspråkig sjukdomssida för ett halvår sedan, men p.g.a. tidsbrist har det inte blivit mer än att jag fyllt den med lite innehåll. Sidan har bara haft några enstaka besökare sedan lansering för ett par månader sedan, och därför finns ingen direkt statistik att visa. Men jag har heller inte lagt något arbete på att bygga länkar eller försöka promota den någonting.

Sidan ligger på ett egetbyggt CMS som inte följer med i försäljningen. Den som köper sidan köper alltså domännamnet och allt innehåll som ligger på sidan, men innehållet får sparas ned på egen hand och publiceras på eget vis. Förslagsvis i något gratis-CMS.

Sidan består av en startsida och 22 undersidor, varav två av dem är blogginlägg. Sidan innehåller totalt strax över 10 000 ord, vilket ger ett snitt på ~430 ord per sida. Ett par av texterna är köpta från Fiverr och är därför av lite mindre bra kvalitet.

I princip alla bilder på sidan är köpta från Depositphotos, de som inte är det är märkta med en credit-länk.

Sidan det gäller är http://diseasely.com

Jag accepterar bud från 2000 kr exkl. moms, som även är säljande bud. När första budet kommit in så tar jag emot bud 3 dygn till, sedan säljs sidan till den som har lagt högsta budet.

Domänen ligger hos Loopia och överlåtes även genom Loopia, köparen betalar den överlåtelseavgift som Loopia tar ut (99 kr inkl. moms). Jag säljer som företag och betalning sker genom faktura, överlåtelse av domän initieras efter bekräftad betalning.

Hör av er med ev. frågor!

Senast redigerad av Stefan Johansson den 2015-10-30 klockan 15:06
Stefan Johansson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2015-12-20, 15:40 #2
Stefan Johanssons avatar
Stefan Johansson Stefan Johansson är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2010
Inlägg: 162
Stefan Johansson Stefan Johansson är inte uppkopplad
Medlem
Stefan Johanssons avatar
 
Reg.datum: Aug 2010
Inlägg: 162
Köp nu: 1000 kr exkl. moms och överlåtelseavgift (1349 kr inkl.)
Stefan Johansson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:54.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017