Kom ihåg mig?

Färdig webshop till salu / Laser hårborttagning

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2020-06-17, 20:00 #1
BQQ BQQ är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jun 2020
Inlägg: 6
BQQ BQQ är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jun 2020
Inlägg: 6
Standard Färdig webshop till salu / Laser hårborttagning

Startade en ny shopify butik för mindre än en månad sen, testade dra igång några låg budget ads på facebook, sidan konverterade med en gång. Fick 5 sälj på några dagar, med låg budget, samt att jag fått 2 köp medans jag inte annonserat, vet dock inte hur, har inte SEO optimerat den så värst.

Hemidan säljer en Laser hårtborttagningapparat..

Jag har sålt samma produkt internationellt under min andra niche webshop så jag vet att den har stor potential.

Jag gjorde en hemsida för svenska marknaden efter jag såg potentialen och jag ville ha Klarna som betalningsmetod, men kan konvertera den till engelska så den är redo för internationella marknaden.

Saken är den att jag har inte tid för detta projektet, har andra butiker online som jag har fullt upp med, men detta projektet har mer än stor potential. Produkten dropshippas från en återförsäljare i Kina just nu, men fick information igår om att dom håller på att skicka ut produkten till varuhus runt om i Europa, USA, Kanada m.m. Annars kan du ta in importera produkten till sverige direkt om du vill kunna erbjuda express leveranser.

Just nu köps produkten för 57 dollar inkl. frakt från Kina, jag har genomsnitt beställningsvärde på hemsidan har gått för 1095 SEK, den kan lätt säljas för 1299 SEK om man jämför med andra i samma bransch.

Om du istället vill köpa bulk och beställa till fulfillment center i USA vilket jag rekommenderar starkt så köps produkten för 32-36 dollar och på så sätt kan du erbjuda 1-2 dagars expressfrakt.

Som sagt, drog igång det här mer som ett test, som just nu bara ligger och dammar för jag inte har tid för det. Har dock sålt produkten internationellt på en annan niche hemsida jag har, mycket mer än 6 sälj. Så intresse finns!

Säljes till bra pris vid snabb affär.

DM för hemsidelänk och mer info.
BQQ är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:52.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017