Kom ihåg mig?

Säljes: Mallorca.se

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2018-04-08, 16:43 #1
webplr webplr är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: May 2013
Inlägg: 38
webplr webplr är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: May 2013
Inlägg: 38
Standard Säljes: Mallorca.se

Säljer webbplatsen Mallorca.se (domän + webbplats)!

Mallorca är ett av de absolut största resmålen för svenskar. Det är främst ett familjeresmål (Alcudia och Cala Millor) och weekend (Palma), men även t ex fest (Magaluf) och träning/vandring/cykling (Tramuntanabergen) är väldigt populärt. Det är även vanligt att man hyr bil och åker runt på ön som är ungefär lika stor som Gotland.

Webbplatsen har mycket bra och stabil organiskt trafik och är i topp på de flesta viktiga sökorden - t ex "Mallorca" (1), "Palma" (1) och "Alcudia" (2). Mer trafikdata och sökord finns här: https://domainstats.com/mallorca.se

Trafiken ligger på ca 530/380 session/användare per dag - i genomsnitt under hela året, men med tydlig topp under vår och sommar. Screenshots över trafik kan skickas över mejl och inloggning till Google Analytics kan fås vid seriöst intresse.

Intäkter kommer i dagsläget in passivt via affiliatelänkar (Hotels.com, Rentalcars, Skyscanner, m.m). Jag kommer tyvärr inte dela med mig av några belopp. Jag vill inte att det blir allmän vetskap. Jag förstår att det är av intresse, men jag tror dock att de flesta av er ändå kan göra en bra värdering utifrån bransch, trafik och domännamn.

Pris: 400 000 kr eller högstbjudande. Köp-nu-pris: 600 000 kr.
Pris exkl moms. Eventuell Escrow betalas av köparen.

Kontakta mig på [email protected] för screenshots över trafik , frågor eller bud! (skicka helst inte PM)
webplr är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:16.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017