Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Lägger till vara i kundvagn utan att beställa

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-01-16, 16:04 #11
fenrik fenrik är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2007
Inlägg: 65
fenrik fenrik är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2007
Inlägg: 65
Sånt här tycker jag är intressant, läst genom allas kommentarer. För min del då. Sitter på en PC med Firefox senaste versionen.

# Beskärningsprocessen canvasframkallning.se/cut.php fungerade inte för mig
- Här tappade du mig

# Sedan förslaget om att kunna simulera fram pris utan att ladda upp bild slår jag också för. Irriterande att bli "tvingad" att göra någonting bara för att få fram ett pris.

Övrigt vill jag berömma för en trevlig sida och avsluta med ett litet tips från e-handlare till en annan.

Skylta med kontaktinformation. Skriv ut telefonummer i toppen, direkt ORDERTELEFON XXXXXXX . Du har redan informationen på sidan om oss men det är ett klick bort och rubriken är om oss istället för kontakta oss. Ett tips om du saknar riktigt telefonnummer, många mobiloperatörer erbjuder fastnätsnummer till bra kostnad. En kundkontakt oavsett via fax, brev, e-post, direktbeställning eller personlig möte, oavsett ärende kan vara en potentiell kund eller ändå bli en ambassadör, tack vare den trevliga kontakten med just canvasframkallning.se.
fenrik är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-01-19, 10:35 #12
Danski Danski är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 1 208
Danski Danski är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 1 208
Sidan uppmanar besökarna till att lägga upp bilder för att få fram ett pris enligt nedan.

Citat:

prisexempel
40cm X 30cm = 192 kr
60cm X 40cm = 312 kr
70cm X 50cm = 420 kr
100cm X 60cm = 600 kr

Om du vill se fler priser kan du ladda upp ett foto direkt.
För övrigt så är det en trevlig tjänst du erbjuder som jag personligen kommer använda mig av. Tror att mina tankar nog speglar många andra också:

Nice, perfekt present till en födelsedag och att få den där perfekta tavlat till nya kontoret. Vill gärna veta priset nu (lägger upp bilder men köper inte) men väntar med köpet till det bara är någon vecka kvar till när de behövs.
Danski är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-01-28, 21:04 #13
gregers avatar
greger greger är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jan 2009
Inlägg: 8
greger greger är inte uppkopplad
Nykomling
gregers avatar
 
Reg.datum: Jan 2009
Inlägg: 8
Det kan ju vara några som är osäkra på vem de beställer av och om de får sina varor, speciellt nu när det varit en del skriverier om bedrägerier typ Kameraexperten. Då kan det kanske hjälpa med en tredjeparts-certifiering - kostar inte så mycket . Exempelvis http://www.ehandelscertifiering.se
greger är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-01-28, 21:19 #14
SweCats avatar
SweCat SweCat är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2005
Inlägg: 613
SweCat SweCat är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
SweCats avatar
 
Reg.datum: Nov 2005
Inlägg: 613
Tipsar dig hellre om trygg e-handel om du ska satsa på certifiering som jag skulle tro kommer att bli branschledande och som folk faktiskt börjar känna igen.
SweCat är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-01-28, 21:51 #15
allstars allstars är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Apr 2006
Inlägg: 2 126
allstars allstars är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Apr 2006
Inlägg: 2 126
Greger: Det är andra gången som du postar och den andra gången som du postar om egen tjänst.
Har du över huvudtaget läst reglerna?
http://www.webmasternetwork.se/index.php?a...=24&t=3490&s=wn
Läs speciellt §3
allstars är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-01-29, 10:37 #16
xsajts avatar
xsajt xsajt är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 206
xsajt xsajt är inte uppkopplad
Medlem
xsajts avatar
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 206
Har missat att denna tråden fortfarande var aktiv Därför jag inte har svarat med andra ord!

fenrik: När det gäller beskärningsprocessen så har jag faktiskt haft lite problem med den. Finns nog en del buggar men det känns som jag har kodat in mig själv i ett hörn Kommer antagligen låta något proffs göra om allt så småningom.
Priset har du också rätt i. Det är något som måste göras.
När det gäller telefon så har jag som du säger ingen fast telefon. Menar du att jag kan koppla ett fastnätsnummer till min mobil? Kan man se om den som ringer har slagit fastnätsnummret eller mobilnumret? För nu är det lite svårt att hålla reda på om det är jobbrelaterat eller privat. Skulle behöva ha två mobilen men de e krångligt.

Danski: Samma som fenrik där att priset måste ges tydligare. Ärligt talat så trodde jag det skulle räcka med prisexemplena och att man med hjälp av dem kan tänka sig vad priset hamnar på. Men man kanske vill ha lite mer exakt.

greger: Har kollat lite på trygg e-handel men det känns inte som det skulle ge så mycket. Känner nog ingen "vanlig" kund som vet vad det är ändå Men det är ju helt klart ett sätt att öka trovärdigheten.

swecat: Helt rätt!
xsajt är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-01-29, 10:40 #17
xsajts avatar
xsajt xsajt är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 206
xsajt xsajt är inte uppkopplad
Medlem
xsajts avatar
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 206
Glömde ju tacka för alla förslag. Tack!
Perfekt med sådan här respons tycker jag. Roligt att många tycker tjänsten verkar bra också!
xsajt är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-01-29, 12:24 #18
fenrik fenrik är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2007
Inlägg: 65
fenrik fenrik är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2007
Inlägg: 65
xsajt.

Känner igen problemet med privat VS jobbtid på telefon. Lösningen blir antingen skaffa en till mobil/abonnemang eller gör som jag.

Jag använder telenors företagsväxel där man då kan koppla både fastnummer och mobilnummer till samma mobil. Sedan kan du t.ex ange att efter kl. 17 så blir det telefonsvarare på det fasta numret. Sedan under dagtid får du svara i stil med - Välkommen till Canvasframkallning bla bla.

Detta är en mer kostsam lösning, investering om några tusen och sedan någon mindre månadsavgift.

Men förslagsvis börjar du iaf med ett fastnätsnummer och siktar på firman, privatlivet kommer du iaf inte ha tid med , Lycka till Xsajt.
fenrik är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-01-29, 12:39 #19
xsajts avatar
xsajt xsajt är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 206
xsajt xsajt är inte uppkopplad
Medlem
xsajts avatar
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 206
Fastnummer ska jag definitivt kolla upp. Ger lite mer trovärdighet också!
haha, har ingen fritid redan nu eftersom jag studerar heltid samtidigt. Däremot är mina projekt lite som fritid
Tack fenrik!
xsajt är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-01-29, 12:48 #20
jonny jonny är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 6 941
jonny jonny är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 6 941
Om du ser numret på den som ringer känner du väl igen dina privata samtal ändå?
jonny är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:29.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017