Kom ihåg mig?

Jag blir galen på SEDO

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-04-17, 13:24 #1
scrdj scrdj är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2008
Inlägg: 374
scrdj scrdj är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2008
Inlägg: 374
Sålde min domän smokeaddited.com i början på Januari. Hade precis reggat den så den låg under 60-dagars karantän. Efter 60 dagar påpekar jag detta för Sedo och ber dem börja transfern. De börjar samla in lite information från mig och ber mig återkomma ifall den inte har flyttats på ett tag. Jag har återkommit flera gånger utan att få någon respons.

Eftersom jag har accepterat budet och Sedo har fått in betalningen så är mest synd om han som har betalat för domänen.

Sommarjobba.com hände det samma sak med. Den "karantänen" släpptes igår och jag vet att Sedo har fått betalt.

Finns det något jag kan göra åt saken? Har fått bud på den första från annat håll men tackat nej eftersom jag redan "tagit betalt" för den en gång. Men eftersom Sedo vägrar göra något åt flytten så ligger pengarna hos dem, får jag sälja den till en annan köpare manuellt?

Vet att någon från Sedo brukar hänga här. Kan du tag i problemet eftersom den kära Lennard Bouma vägrar svara på mina meil.
scrdj är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-04-21, 10:10 #2
Sedos avatar
Sedo Sedo är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2004
Inlägg: 173
Sedo Sedo är inte uppkopplad
Medlem
Sedos avatar
 
Reg.datum: Aug 2004
Inlägg: 173
Hej

Jag kollar upp det hela och återkommer till dig via PM.

Mvh
Jonas
Sedo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-04-22, 13:05 #3
mkj mkj är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 279
mkj mkj är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 279
Jonas, jag är på utomlandsjobb och får inte fram sms från er sida när ja ska certify mitt konto, kan vi lösa det på annat sätt?

vill inte ge ut mitt visa kort...men blir ja ändå tvungen till de när ja ska ha cash från er sen så kan ja dock lika gärna köra den varianten...
mkj är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:03.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017