Kom ihåg mig?

Nyhetsbrev för Oscommerce

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-01-23, 17:02 #1
ziggytoxic ziggytoxic är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2005
Inlägg: 72
ziggytoxic ziggytoxic är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2005
Inlägg: 72
Hej!

Söker en newslettertjänst där integration och anpassning för OsCommerce redan finns klar. Vill alltså inte hålla på med att exportera och importera adresser, utan modulen ska vara integrerad och transparent.
Har för mig att jag har sett en sådan tjänst men glömt av adressen till sidan/företaget (svenskt har jag för mig?). Har googlat sönder mig dom senaste timmarna utan att hitta det jag söker.

Vet att de flesta nyhetsbrev-lösningar har öppna api´n där det går att lösa detta på egen hand, men är i första hand ute efter en redan färdig lösning som sagt.
Phplist eller liknande lösningar är ej av intresse.

Låt skattjakten börja!
Mvh
Ziggy
ziggytoxic är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-01-26, 09:03 #2
Fredrik.an Fredrik.an är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 279
Fredrik.an Fredrik.an är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 279
Menar du att du vill installera något contrib för Newsletter eller hitta en utomstående part som ändå är kopplat till ditt kundregister?
Fredrik.an är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-01-26, 13:07 #3
ziggytoxic ziggytoxic är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2005
Inlägg: 72
ziggytoxic ziggytoxic är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2005
Inlägg: 72
Citat:
Originally posted by Fredrik.an@Jan 26 2009, 09:03
Menar du att du vill installera något contrib för Newsletter eller hitta en utomstående part som ändå är kopplat till ditt kundregister?
Nej, jag vill inte installera någon contrib för newsletter utan jag vill som sagt ha en utomstående tjänst som är kopplat till mitt kundreg.
ziggytoxic är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-01-26, 14:16 #4
Fredrik.an Fredrik.an är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 279
Fredrik.an Fredrik.an är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 279
Citat:
Ursprungligen postat av ziggytoxic
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik.an
Menar du att du vill installera något contrib för Newsletter eller hitta en utomstående part som ändå är kopplat till ditt kundregister?
Nej, jag vill inte installera någon contrib för newsletter utan jag vill som sagt ha en utomstående tjänst som är kopplat till mitt kundreg.
Det här hade varit väldigt intressant... Hade också varit intresserad om man på så sätt kan få bra statistik från dem som man inte kan få av en installerad contrib... Hoppas någon vet något bra svar på din fråga
Fredrik.an är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-01-26, 20:20 #5
Kocken Kocken är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2005
Inlägg: 148
Kocken Kocken är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2005
Inlägg: 148
Det finns contrib som exporterar alla e-postadresser som har godkänt nyhetsbrevet. Sedan är det nog bara att välja bland de företag som erbjuder nyhetsbrevs utskick och importera dina adresser.
Finns flera trådar om vilka man kan använda här på WN här är en i alla fall: http://www.webmasternetwork.se/f10t29587.html
Kocken är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-01-27, 09:25 #6
Fredrik.an Fredrik.an är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 279
Fredrik.an Fredrik.an är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 279
Citat:
Originally posted by Kocken@Jan 26 2009, 20:20
Det finns contrib som exporterar alla e-postadresser som har godkänt nyhetsbrevet. Sedan är det nog bara att välja bland de företag som erbjuder nyhetsbrevs utskick och importera dina adresser.
Finns flera trådar om vilka man kan använda här på WN här är en i alla fall: http://www.webmasternetwork.se/f10t29587.html
Ja det contribet har jag i min butik. Troligen är det dock inte det han är ute efter... Han vill nog ha smidighet och det ska ju finnas en leverantör som erbjuder den tjänsten...
Fredrik.an är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:12.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017