Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Behöver råd från proffsen inom affiliate

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-05-15, 11:01 #1
MKÖ MKÖ är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2010
Inlägg: 513
MKÖ MKÖ är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2010
Inlägg: 513
Standard Behöver råd från proffsen inom affiliate

Jag har en E-butik som rullar på väldigt bra men som vi skulle vilja ta steget vidare med och ge oss in i affiliate världen.

Fakta om vår e-handel
Vi säljer produkter inom heminredning både för företag och privatpersoner. Fördelningen är 75% privatpersoner och resterande företag. Våra heminredningsprodukter är personliga och oftast köper man inte på första besöket då kunden behöver eventuellt ta reda på saker & ting innan beställning.

Vår bästa kund är kvinnan mellan 25 - 40 år (rikstäckande).

Affiliate
Vi är prismedvetna och vill givetvis betala så lite som möjligt för en konvertering men alla konverteringar är givetvis viktiga, vi har väldigt bra täckningsbidrag, dock vill vi inte betala skyhöga priser för ett köp. 10 - 15 % känns rimligt? Genomsnittsordern hos oss landar på 450 kr

Så bomba mig med förslag om vilket affiliate nätverk som är bäst för vårt ändamål. Givetvis ska nätverket vara seriösa, gärna med några år på nacken och når ut till vår målgrupp. Att man får en kontaktperson och att det är en svensk aktör är viktigt för oss.

Tack för alla ledtrådar.
MKÖ är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:28.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017